Guidocache Geplaatst 5 september 2021 Geplaatst 5 september 2021 Om een cache op te lossen moest ik een qr code scannen. Dit eenmaal gedaan kreeg ik het volgende. GC-GRIdtS 3526A-EDCHBIA 5AYC4-IBEC 1QR9D-FBACHED ZPD1-FCDB 6N91H-EHDGF 7JCKV-GFDBEC 7GGT5-D HTA7-HBDCEA RP06-AE 22E9T-DIG 59AGN-IBHGADF 2TH1A-BDHC 5AJXA-FABH 2NBKG-GCBDH W7W4-FDEC 507E3-BID 51W75-HCIBA KWQK-HCDIAE 80C5W-GFE 2C9QT-ECGF en nog veel meer van deze codes.. weet er echt niet aan te beginnen. Zou iemand me kunnen helpen?
Peetee Geplaatst 5 september 2021 Geplaatst 5 september 2021 Dag Guidocache, Welkom op het forum. We hebben afgesproken dat we op dit forum geen caches of oplossingen voor geocaches bespreken, omdat de mogelijke oplossingen hier lange tijd blijven staan. En dat is voor sommige geocachers, maar zeker ook de cacheplaatsers natuurlijk minder leuk. Maar dat betekent niet dat op deze site helemaal geen plek is om samen te puzzelen. Hiervoor hebben we onze Geo chat ingericht, die je hier kunt vinden: https://www.geocaching.nl/geocaching-nl/quick-chat/ Hier komen bijna dagelijks (meestal in de avonduren) meerdere geocachers samen om van alles met elkaar te bespreken, waaronder de zaken waar jij naar op zoek bent. De informatie die hier met elkaar wordt gedeeld wordt na een aantal uren al weer gewist, zodat anderen daar later niet meer ongewild/onbedoeld mee geconfronteerd worden. Probeer het maar eens. Verder is het natuurlijk ook prima als individuele forumbezoekers je per PM een hintje toesturen.
Sivota Geplaatst 7 september 2021 Geplaatst 7 september 2021 Erg netjes is het om de cache eigenaaar en maker van de puzzel als eerste een mail te sturen met de vraag om wat hulp. 1
Guidocache Geplaatst 7 september 2021 Auteur Geplaatst 7 september 2021 Thnx voor de tip! Misschien heb ik dat ook wel gedaan anders probeerde ik het hier niet.
Sivota Geplaatst 12 september 2021 Geplaatst 12 september 2021 "Misschien" was het dan ook handig geweest om dat hier te vermelden. Wat een mysterieus postje wordt het zo. Is niet de bedoeling. Enfin, misschien heeft iemand die meeleest en ook zo'n vraag had er nog wat aan.
Sivota Geplaatst 13 september 2021 Geplaatst 13 september 2021 "Misschien" was het dan ook handig geweest om dat hier te vermelden. Wat een mysterieus postje wordt het zo. Is niet de bedoeling. Enfin, misschien heeft iemand die meeleest en ook zo'n vraag had er nog wat aan.
Sivota Geplaatst 13 september 2021 Geplaatst 13 september 2021 Eerlijkheidshalve moet hier wel worden vermeld dat je natuurlijk geen antwoord krijgt van de CO wanneer de cache nog erg nieuw is. Ga dan eerst even zelf wat verder aan de slag, dan kan je wat later melden wat je zelf gedaan hebt.
Birdie.NL Geplaatst 13 september 2021 Geplaatst 13 september 2021 Voor de volledigheid: de mystery is inmiddels opgelost door de vraagsteller, met hulp in de chat. Case closed
Peetee Geplaatst 14 september 2021 Geplaatst 14 september 2021 Dan kan het draadje gesloten. Dank voor het melden.
Aanbevolen berichten