Spring naar bijdragen

Kan mijn sporen / activiteiten niet naar mijn computer halen


fbal

Aanbevolen berichten

Een tijdje lang mijn GPSMap 66s niet gebruikt, en nu kan ik mijn gemaakte wandelingen (2 stuks), die ik keurig als activiteiten en als sporen heb opgeslagen (alle info kan ik zien op mijn GPSMap), niet overhalen naar mijn pc, als ik deze op de gebruikelijke wijze verbind. Als ik in Mapsource of Basecamp "overdragen van apparaat" selecteer, komt er wat gepruttel (er staan wat nieuwe kleine stukjes gewandel omdat ik een paar keer mijn GPSMap opnieuw heb opgestart), maar de opgeslagen sporen/activiteiten ziet-ie niet. Heb een paar dagen geleden een update op mijn GPSMap ontvangen en deze geïnstalleerd, zou dat er wat mee te maken hebben ? Kan iemand helpen ? Heeft iemand dit ook wel eens gehad ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ben nog even bezig geweest met dit probleem. Heb Basecamp ge-updated naar de nieuwste versie. Opnieuw mijn toestel er aan gehangen. "Ontvangen van apparaat" (ook trouwens in Mapsource) levert niets op, maar in het schermpje linksboven kan ik bij "toestellen" mijn toestel vinden en onder "interne opslag" vind ik wél mijn 2 tracks, kan ze vervolgens met "bestand", "exporteren", "selectie exporteren" overhalen naar mijn p.c. Snappen doe ik het niet, maar het is nu uiteindelijk dus wél gelukt.

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...