de witten Geplaatst 10 april 2021 Geplaatst 10 april 2021 Hallo, wanneer ik op de startpagina ,klik op, bekijk kaart ,opent deze niet. ook wanneer ik op een cachepagina onderaan klik op ,,bekijk grotere kaart,, opent er ook enkel een blanco tabblad. weet iemand hier meer over grtz
kalkendotters Geplaatst 10 april 2021 Geplaatst 10 april 2021 Het is een bekend probleem: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/361368-geen-kaaer-weergave-meer Het is even gerepareerd geweest, maar is nu weer stuk. Dit geldt overigens voor de zoekkaart op geocaching.com/play/map de bladermap op geocaching.com/map werkt wel zoals het hoort
reigermanneke Geplaatst 10 april 2021 Geplaatst 10 april 2021 Hoi. Voor mij het zelfde probleem, zowel mijn laptop (macbook) als mijn vaste pc. Op mijn ipad geen probleem gr, r
Berenboot Geplaatst 10 april 2021 Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) Als je gelijk de pagina ververst komt de kaart wel te voorschijn. Klein probleempje maar. 10 april 2021 bewerkt door Berenboot
GeoTeamZelland Geplaatst 10 april 2021 Geplaatst 10 april 2021 Ik kan vandaag behalve op de kaart ook niet in de owners dashboard en kan geen nieuwe caches aanmaken... Het is de laatste tijd wel erg vaak dat er problemen zijn met geocaching.com
de witten Geplaatst 10 april 2021 Auteur Geplaatst 10 april 2021 Als ik het goed begrijp kunnen we er zelf dus niks aan doen en is het gewoon afwachten.
reigermanneke Geplaatst 12 april 2021 Geplaatst 12 april 2021 Hoi, Vandaag opent bij mij de kaart zich weer. Erg fijn. Gr.
Linkalovers Geplaatst 12 april 2021 Geplaatst 12 april 2021 Gelukkig werkt de 'oude' kaart zonder problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden