Spring naar bijdragen

Aangemaakte lijsten in Garmin GPSMAP 66sr?


Keselken

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Zal ik mij eerst even voorstellen... Ik ben Jan, ben een jaartje geleden begonnen met deze fantastische hobby (dus heb nog veel te leren) en heb mij onlangs de Garmin GPSMAP 66sr aangekocht. Ik heb een aantal "lijsten" aangemaakt en deze via geocaching.com naar mijn Garmin verzonden. De caches vind ik allemaal terug op het toestel maar ze staan wel allemaal apart, dus niet per lijst. Kan ik via de Garmin filteren op "lijst" en zo ja, hoe doe ik dat?

Grtjs

J.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Jan, welkom hier.

Ik heb geen 66sr maar een 64s, maar volgens mij heeft geen enkele Garmin gps die optie.

Ondanks dat u bij GeoCaching.Com verschillende lijsten met caches hebt, worden alle caches in die lijsten gewoon als een 'standaard' cache in uw gps geladen en in allemaal in één memory-bak gezet.

 

 

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Keselken  dit kan wel degelijk 👍. Maar dan alleen met de Live Geocaching optie op je 66SR. Dan kun je op de 66SR zelf (via je telefoon BT/Wifi  verbinding) er voor kiezen om alleen een lijst met Geocaches te synchroniseren. Dan komen al deze caches op je GPS. Moet je natuurlijk niet in combinatie met het laden van een PQ doen want je kunt dan geen onderscheid meer maken tussen Geocaches in de PQ of in de lijst.

Menu > Stel in > Geocaching > Geocaching Live > Geocache Lists > Kies een lijst en synchroniseren maar 

bewerkt door rgschmidt
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan alle lijsten naar je gpsr versturen en dan de lijsten (= aparte gpx-bestanden) die je niet gebruikt uitschakelen en later weer inschakelen.

Maar zoals gezegd, ik weet niet of de 66 die functie ook heeft.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 uur geleden zei StefandD:

Je kan alle lijsten naar je gpsr versturen en dan de lijsten (= aparte gpx-bestanden) die je niet gebruikt uitschakelen en later weer inschakelen....

Kijk, dat is duidelijk.

Blijkbaar heeft Garmin eindelijk besloten, om het geocachen wat meer en beter te gaan ondersteunen !!

bewerkt door Linkalovers
  • Dank 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...