Keselken Geplaatst 17 maart 2021 Geplaatst 17 maart 2021 Hoi iedereen, Zal ik mij eerst even voorstellen... Ik ben Jan, ben een jaartje geleden begonnen met deze fantastische hobby (dus heb nog veel te leren) en heb mij onlangs de Garmin GPSMAP 66sr aangekocht. Ik heb een aantal "lijsten" aangemaakt en deze via geocaching.com naar mijn Garmin verzonden. De caches vind ik allemaal terug op het toestel maar ze staan wel allemaal apart, dus niet per lijst. Kan ik via de Garmin filteren op "lijst" en zo ja, hoe doe ik dat? Grtjs J. 2
Linkalovers Geplaatst 17 maart 2021 Geplaatst 17 maart 2021 (bewerkt) Hallo Jan, welkom hier. Ik heb geen 66sr maar een 64s, maar volgens mij heeft geen enkele Garmin gps die optie. Ondanks dat u bij GeoCaching.Com verschillende lijsten met caches hebt, worden alle caches in die lijsten gewoon als een 'standaard' cache in uw gps geladen en in allemaal in één memory-bak gezet. 17 maart 2021 bewerkt door Linkalovers
Keselken Geplaatst 17 maart 2021 Auteur Geplaatst 17 maart 2021 OK bedankt Linkalovers voor het antwoord!
rgschmidt Geplaatst 17 maart 2021 Geplaatst 17 maart 2021 (bewerkt) @Keselken dit kan wel degelijk 👍. Maar dan alleen met de Live Geocaching optie op je 66SR. Dan kun je op de 66SR zelf (via je telefoon BT/Wifi verbinding) er voor kiezen om alleen een lijst met Geocaches te synchroniseren. Dan komen al deze caches op je GPS. Moet je natuurlijk niet in combinatie met het laden van een PQ doen want je kunt dan geen onderscheid meer maken tussen Geocaches in de PQ of in de lijst. Menu > Stel in > Geocaching > Geocaching Live > Geocache Lists > Kies een lijst en synchroniseren maar 17 maart 2021 bewerkt door rgschmidt 1
Keselken Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Geplaatst 19 maart 2021 Bedankt rgschmidt: werkt perfect !!!!
StefandD Geplaatst 19 maart 2021 Geplaatst 19 maart 2021 Ik weet niet of de 66 dat ook heeft, maar sommige Garmins hebben de mogelijkheid om op bestand te filteren. Als dat zo is zou dat in je filter-opties moeten staan.
Linkalovers Geplaatst 19 maart 2021 Geplaatst 19 maart 2021 Als je alleen dié lijst inleest, ja .... dan heb je alleen die caches ..
StefandD Geplaatst 19 maart 2021 Geplaatst 19 maart 2021 Je kan alle lijsten naar je gpsr versturen en dan de lijsten (= aparte gpx-bestanden) die je niet gebruikt uitschakelen en later weer inschakelen. Maar zoals gezegd, ik weet niet of de 66 die functie ook heeft. 1
StefandD Geplaatst 19 maart 2021 Geplaatst 19 maart 2021 Net even opgezocht, het kan dus gewoon met de 66. Zie afbeelding. 2
Linkalovers Geplaatst 19 maart 2021 Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei StefandD: Je kan alle lijsten naar je gpsr versturen en dan de lijsten (= aparte gpx-bestanden) die je niet gebruikt uitschakelen en later weer inschakelen.... Kijk, dat is duidelijk. Blijkbaar heeft Garmin eindelijk besloten, om het geocachen wat meer en beter te gaan ondersteunen !! 19 maart 2021 bewerkt door Linkalovers 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden