snoopy and woodstock Geplaatst 26 december 2020 Geplaatst 26 december 2020 Het is me opgevallen dat bij mijn gps64st de toetsen niet verlicht zijn. Zijn de toetsen normaal gesproken wel verlicht, en is dit een defect?
snoopy and woodstock Geplaatst 3 januari 2021 Auteur Geplaatst 3 januari 2021 (bewerkt) oké thanks, bij de 60 zijn ze wel verlicht. Deze heb ik jaren gebruikt tot volle tevredenheid. De enige reden voor een 64 was dat ik vaak geen wandelroutes meer kon laden vanwege het beperkte aantal waypoints. Ik vind de 64 maar een vreselijk onding tot nu toe. 3 januari 2021 bewerkt door snoopy and woodstock
Linkalovers Geplaatst 3 januari 2021 Geplaatst 3 januari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei snoopy and woodstock: oké thanks, bij de 60 zijn ze wel verlicht. Deze heb ik jaren gebruikt tot volle tevredenheid. De enige reden voor een 64 was dat ik vaak geen wandelroutes meer kon laden vanwege het beperkte aantal waypoints. Ik vind de 64 maar een vreselijk onding tot nu toe. Ik ben van de 60Cx naar de 64s gegaan, maar vind het beslist een verbetering. Goede gps, veel memory voor caches en ook de profiles zijn handig. 3 januari 2021 bewerkt door Linkalovers
Berenboot Geplaatst 3 januari 2021 Geplaatst 3 januari 2021 En ook ik heb de 64sx en ben er heel tevreden over.
Aanbevolen berichten