Kel And The Gang Geplaatst 29 november 2020 Geplaatst 29 november 2020 (bewerkt) Gisteren een top cache dag met een nieuw dagrecord... 80 gevonden caches, maar na het loggen merk ik op dat van de eerste 5 gevonden caches (alle 5 Lab Adventure Caches) (tussen 8u30 en 9u 's morgens) 4 ervan werden geregistreerd op de dag ervoor... Weet iemand hoe dit komt? Werkt die app op Amerikaanse tijd? Of? En kan ik hier iets aan doen? Instelling aanpassen ofzo. 29 november 2020 bewerkt door Kel And The Gang Aanvulling info
Peetee Geplaatst 29 november 2020 Geplaatst 29 november 2020 Kun je de logdatum niet aanpassen dan? Dat doe je door het logje te bewerken.
regenboog2 Geplaatst 29 november 2020 Geplaatst 29 november 2020 Ik denk dat dit niet kan Peetee. Het logje wordt automatisch aangemaakt in de app, je kunt volgens mij alleen maar tekst invullen. Alleen als er een fysieke bonuscache is aan het eind, kan je de datum van die fysieke cache wel veranderen op de manier die jij laat zien Als je wel dingen kunt veranderen in de app, zou ik dat ook wel graag weten. Ik zou bijvoorbeeld graag de gevonden labcaches niet meer zien, of een afwijkende kleur willen geven op de startpagina van de app. 1
Linkalovers Geplaatst 29 november 2020 Geplaatst 29 november 2020 33 minuten geleden zei regenboog2: Ik denk dat dit niet kan Peetee. Het logje wordt automatisch aangemaakt in de app, je kunt volgens mij alleen maar tekst invullen. Alleen als er een fysieke bonuscache is aan het eind, kan je de datum van die fysieke cache wel veranderen op de manier die jij laat zien... Misschien dan toch maar loggen op de GC website.
Peetee Geplaatst 29 november 2020 Geplaatst 29 november 2020 38 minuten geleden zei regenboog2: Ik denk dat dit niet kan Peetee. Het logje wordt automatisch aangemaakt in de app, je kunt volgens mij alleen maar tekst invullen. Alleen als er een fysieke bonuscache is aan het eind, kan je de datum van die fysieke cache wel veranderen op de manier die jij laat zien Dat kan inderdaad niet regenboog2. Ik heb daar niet bij stilgestaan.
Aanbevolen berichten