Spring naar bijdragen

Geocache gemeente Maasgouw


Ralph-Bruno

Aanbevolen berichten

Beste medecachers,

 

Ik heb een vraag en misschien zit hier iemand die mij kan helpen.

Ik ben op zoek naar de contactgegevens voor een geocache te plaatsen in de gemeente Maasgouw.

In dit gebied liggen al meerdere geocaches en zou hier graag een rondwandeling willen maken met makkelijke en moeilijkere geocaches. Met wat meer werk ingestoken en zeer origineel.

Nu heb ik al verschillende CO's een bericht gestuurd die in dit gebied liggen of hun de gegevens hebben van de contactpersoon. Maar helaas krijg ik van niemand antwoord. (behalve 1 persoon die zegt hier geen toestemming voor gevraagd te hebben) 

Heeft toevalling hier iemand contactgegevens van iemand in de gemeente Maasgouw die over het plaatsen van geocaches gaat? 

 

Mijn dank is enorm!!

Ralph

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kijk eens op

https://wiki.groundspeak.com/display/GEO/Netherlands#Netherlands-Gebiedsbeheerders

Als je zeker weet dat het gemeentelijk gebied is zou ik de gemeente bellen en vragen naar de gebiedsbeheerder. Of misschien hebben jullie zo iemand als een dorpsregisseur?

Normaliter kun je op een locaal event makkelijk je medegeocachers bevragen - maar dat is op het moment onmogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2020 om 11:14 zei Ralph-Bruno:

Nu heb ik al verschillende CO's een bericht gestuurd die in dit gebied liggen of hun de gegevens hebben van de contactpersoon. Maar helaas krijg ik van niemand antwoord. (behalve 1 persoon die zegt hier geen toestemming voor gevraagd te hebben)

Iets zegt met dat de andere CO's ook geen toestemming hebben gevraagd en te laf zijn om daar voor uit te komen. [Rand over hoe Groundspeak, inc DBA Geocaching met eerlijke mensen omgaat gewist]

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemeente Maasgouw is wel bekend met het fenomeen geocachen. Dat is hier besproken in een draadje in 2009. Degene die het waarschijnlijk weet is Team Ramy.

Dat is een geocacher uit Roermond (als ik het wel heb). Hij heeft geen actieve caches meer. Ik geef er 1 voor de link naar het team https://coord.info/GCZTZE.

Kijk eens of je contacten dat team kunt krijgen.

Succes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...