Spring naar bijdragen

Foto,s verwijderen


Sjacor

Aanbevolen berichten

Hallo Allen, Wij zijn net begonnen met dit leuke spel. Maar wij zijn al snel op een probleem opgelopen. Ik heb een paar afbeeldingen geplaats  bij mij accounts van mijn Tb's. Nu wil ik deze verwijderen, en ik heb ze dan ook verwijderd, maar ze blijven zichtbaar op mijn gsm. Hoe kan ik dit verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik op je account kijk zie ik dat je twee TB's hebt: één met en één zonder afbeelding.
Wil je die ene afbeelding ook weghalen, dan kan dit via de TB-pagina: https://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=8389457

Als de afbeeldingen zichtbaar blijven is het waarschijnlijk een afbeelding uit het cachegeheugen. Verversen wil wel eens helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei StefandD:

Als ik op je account kijk zie ik dat je twee TB's hebt: één met en één zonder afbeelding.
Wil je die ene afbeelding ook weghalen, dan kan dit via de TB-pagina: https://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=8389457

Als de afbeeldingen zichtbaar blijven is het waarschijnlijk een afbeelding uit het cachegeheugen. Verversen wil wel eens helpen.

Hallo Stefan, 

De afbeelding die jij nu laat zien, die wil ik laten staan. Maar het gaat mij erom dat er foto's blijven staan, en dat is dan op GSM zichtbaar. Via de laptop dan zie ik  deze afbeeldingen niet ? 

Het vreemde is dat er net een log heeft plaatsgevonden. En het verversen , lukt mij ook niet, ze blijven zichtbaar. Is er een andere optie mogelijk zoals: alle twee de TB's verwijderen  en opnieuw plaatsen op geocaching.com . wis hij dan alle bestanden ?

Hoor graag van je .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sjacor:

Probleem is opgelost. ik heb de app verwijderd van mijn GSM , en opnieuw de app geïnstalleerd, en foto's waren verdwenen .

Er zal toch wel een andere wijze wezen, om de cache te legen ( en zo alleen te foto's te zien, die daadwerkelijk aanwezig zijn ) dan de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Linkalovers:

Er zal toch wel een andere wijze wezen, om de cache te legen ( en zo alleen te foto's te zien, die daadwerkelijk aanwezig zijn ) dan de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dat zou je wel denken, maar op een iPhone is daar geen standaard mogelijkheid voor. Er zijn wel diverse app's die dat wel kunnen (of dat in elk geval beloven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...