Hub Janssen Geplaatst 5 november 2020 Geplaatst 5 november 2020 (bewerkt) Ik heb een IPad met de software versie 10.3.3 (updates zijn niet meer mogelijk). Sedert enkele dagen kan ik via een cache niet meer doorklikken naar "bekijk op kaart". Ook functioneert de mogelijkheid niet meer om op een kaart de caches te laten verschijnen die in een bepaald gebied zijn verstopt. Zijn er anderen met een dergelijk probleem, zo ja is er een oplossing. Mijn vraag is tevens of een dergelijk probleem zich kan voordoen bij een Samsung tablet? 5 november 2020 bewerkt door Hub Janssen
Linkalovers Geplaatst 5 november 2020 Geplaatst 5 november 2020 (bewerkt) Heeft het misschien met de nieuw kaart ( v1.2 ) te maken ?? 5 november 2020 bewerkt door Linkalovers
Hub Janssen Geplaatst 5 november 2020 Auteur Geplaatst 5 november 2020 "De nieuwe kaart", zegt mij helemaal niets. Wat is er dan veranderd? Opvallend is wel dat hetgeen niet meer kan met de IPad nog wel kan met de Asus laptop en een andere HP tablet. Als ik op het scherm van de iPad tik om naar de kaart te gaan of om de caches op de kaart te uploaden verschijnt een menu met het bericht "Sorry, we kunnen niet vinden waar je naar zoekt". (Ik zal de printscreen van dit bericht proberen bij te voegen).
Peetee Geplaatst 5 november 2020 Geplaatst 5 november 2020 Misschien de browser cache eens legen: https://www.onemorething.nl/2018/03/safari-cache-legen-iphone-mac/ ?
Hub Janssen Geplaatst 6 november 2020 Auteur Geplaatst 6 november 2020 Bedankt. Ik heb het geprobeerd, maar het probleem blijft hetzelfde. Overigens werk ik op de Ipad niet met Safari maar met Google Chrome. Voordat het menu met "Sorry, ...." verschijnt, komt er eerst een bladzijde op het scherm die suggereert dat er gezocht wordt (zie bijlage), maar de linker menu-zoekkolom blijft leeg/wit.
Linkalovers Geplaatst 6 november 2020 Geplaatst 6 november 2020 (bewerkt) 11 uur geleden zei Linkalovers: Heeft het misschien met de nieuw kaart ( v1.2 ) te maken ?? Heeft de iPad misschien de nieuwe kaart update al gehad? Als u eens doorklikt naar de reacties ( bij GC.Com ) op de release van de nieuwe kaart, dan staan daar ook meldingen van mensen, die ongeveer hetzelfde als u ervaren. Het lijkt op een bug in het nieuwe kaart systeem. P.s. Helaas heb ik niet de mogelijkheid e.e.a. m.b.v. links te voorzien. U moet zelf even doorklikken naar GC.Com 6 november 2020 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden