Spring naar bijdragen

Hub Janssen

Leden
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Neutraal

Previous Fields

  • GPS of Smartphone Merk / Type
    Garmin Oregon 700
  • Ik gebruik mijn GPS / Smartphone sinds
    2015
  • Skype
    Hub Janssen

Profile Information

  • Woonplaats
    Reuver

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Hub Janssen

    WhereYouGo

    We hebben nog nooit een Wherigo cache gedaan. Het lijkt ons wel leuk om te doen. Maar hoe? we hebben een Samsung Galaxy A71 telefoon 1) inmiddels hebben we op de telefoon de app Whereyougo (op Apple app heet Wherigo, maar de Android app heet Whereyougo) gedownload en we hebben ons met de geocache code aangemeld 2) ik open de betreffende cache en klik door door naar Wherigo 3) ik meld mij aan met de geocache code en download de laatste release van de cache 4) ik zie dat de cache wordt gedownload en in de downloads op de telefoon wordt gezet. hoe nu verder? 1) ik open de whereyougo ap 2) IK log in en zie het bericht: inloggen succesvol 3) vervolgens druk ik op START (met het idee dat de whereyougo app de cachegegevens ophaalt bij de downloads dit laatste gebeurt echter niet. Er komt een menu (zie bijlage) waarin staat: Er is geen Wherigo cartridge (*gwc) beschikbaar. (Terwijl die wél bij de downloads staat???) Verder staat er: Download of kopieer deze naar de map "/storage/emulated/0/Android/data/menion.android.whereyougo/files/ Wij komen er niet uit. Misschien hebben jullie een oplossing of kunnen jullie naar een site verwijzen waar ik de oplossing zou kunnen vinden.
  2. Bedankt. Ik heb het geprobeerd, maar het probleem blijft hetzelfde. Overigens werk ik op de Ipad niet met Safari maar met Google Chrome. Voordat het menu met "Sorry, ...." verschijnt, komt er eerst een bladzijde op het scherm die suggereert dat er gezocht wordt (zie bijlage), maar de linker menu-zoekkolom blijft leeg/wit.
  3. "De nieuwe kaart", zegt mij helemaal niets. Wat is er dan veranderd? Opvallend is wel dat hetgeen niet meer kan met de IPad nog wel kan met de Asus laptop en een andere HP tablet. Als ik op het scherm van de iPad tik om naar de kaart te gaan of om de caches op de kaart te uploaden verschijnt een menu met het bericht "Sorry, we kunnen niet vinden waar je naar zoekt". (Ik zal de printscreen van dit bericht proberen bij te voegen).
  4. Ik heb een IPad met de software versie 10.3.3 (updates zijn niet meer mogelijk). Sedert enkele dagen kan ik via een cache niet meer doorklikken naar "bekijk op kaart". Ook functioneert de mogelijkheid niet meer om op een kaart de caches te laten verschijnen die in een bepaald gebied zijn verstopt. Zijn er anderen met een dergelijk probleem, zo ja is er een oplossing. Mijn vraag is tevens of een dergelijk probleem zich kan voordoen bij een Samsung tablet?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...