Spring naar bijdragen

Lid plaatst spoilers van alle gevonden GC op Instagram


JOLIKIDS

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Als geocacher sinds 08-08-2013 actief, als forumlid sinds vanavond :unsure:
Vandaag geconfronteerd met een nogal vreemde gewaarwording.
Mijn 3 GC's (Premium) zijn gisteren gelogd door een lid. 
In alle logs die hij plaatst verwijst hij ook naar z'n Instagram pagina waar hij alle GC met locatie, naam en gedetailleerde foto's plaatst.

Ik heb alle 3 logs verwijderd en ben benieuwd wat z'n reactie is.
Hebben jullie ervaring met deze manier van spoileren en wat denken jullie wat hieraan te doen is?
 

Hoor het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb geen Instagram, dus ik kan dit niet zien.

Maar spoilers of niet, het is niet toegestaan om een log te verwijderen als de naam van de cacher in het logboekje staat. En gezien het feit dat hij spoilers plaatst heeft hij/zij de cache dus echt bezocht.

Iemand heeft dat ooit ook bij mij gedaan, hierop heb ik direct een reviewer ingeschakeld. Die heeft toen de log teruggeplaatst en vergrendeld.

Je had beter de cacher kunnen vragen om zijn Instagram-posts te verwijderen. Verder heb je geen poot om op te staan.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je natuurlijk nog wel kunt doen is contact opnemen met de helpdesk van Geocaching.com, en vragen wat je er volgens hen aan kunt doen.

Ook zou je er voor kunnen kiezen om de logs te coderen omdat er (verwijzingen naar) spoilers in staan, via het rode slotje bij de logs:
image.png

Verder kun je er zelf niet veel aan doen ben ik bang; hoe vervelend het ook is. Er is kennelijk een "markt" voor...

Ik zou me er in ieder geval niet al te veel aan ergeren. Want dat is het niet waard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...