Spring naar bijdragen

Welke app voor Android?


MarcelH

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hi,

IK gebruik c:geo. je kan kaarten en geocachen downloaden en dan offline cachen. Ook kan je een route maken op je kaart en standaard logjes maken die je natuurlijk voor elke cache kan aanvullen. Ik kan specifieke cache info van mijn computer naar c: geo zenden (met aange[paste coords of zo)

ik heb veel plezier van deze cache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Locus Map Pro is de beste app voor geocaching. Is geautoriseerd door geocaching.com en heeft bijvoorbeeld ook een API met de geocaching website (wat c:geo niet heeft). Daardoor veel meer mogelijkheden en is veel sneller dan c:geo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Locus Map Pro is de beste app voor geocaching. Is geautoriseerd door geocaching.com en heeft bijvoorbeeld ook een API met de geocaching website (wat c:geo niet heeft). Daardoor veel meer mogelijkheden en is veel sneller dan c:geo.
Hmm, die app kende ik nog niet, gebruik zelf altijd c:geo.
Zijn er wat jou betreft nog meer duidelijke voordelen aan Locus Map Pro, die het de 10 euri waard maakt?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vele addins zoals om formules automatisch door te rekenen bij multies maar ook de koppeling met wherigos. De vele tools zoals het maken van lijnen enz. De vele opties bij het maken van nieuwe waypoints zoals projecties maar ook alle coordinatenstelsels inclusief RD. De vele ofline en online kaarten. De uitgebreide mogelijkheden voor het maken van libraries en mappen en het filteren van caches. De opties bij het loggen. Enz. Ja het is het waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...