ronnie Geplaatst 26 juni 2002 Share Geplaatst 26 juni 2002 Voor de gebruikers van Oziexplorer heb ik een satellietfoto van Nederland + een ijkfile beschikbaar. Klik op de button LINKS en kijk vervolgens onder het kopje GEOCACHING, de file is ongeveer 2.3mb groot. kijk op deze site GPStracks Veel plezier ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stada Geplaatst 26 juni 2002 Share Geplaatst 26 juni 2002 Heel mooi! Bedankt voor de tip. Edited By stada on juni 26 2002 at 20:51 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 26 juni 2002 Share Geplaatst 26 juni 2002 goed werk, Ronnie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 26 juni 2002 Share Geplaatst 26 juni 2002 Jazeker, tof werk hoor! Mooie kleurtjes! Heb je nog wat meer info er over? (betekenis kleuren b.v.? want ze zien er wel een beetje 'vals' (vakterm hoor!) uit.) Ik wist n.l. niet dat we zoveel frisse groene weilanden hadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waterboys Geplaatst 27 juni 2002 Share Geplaatst 27 juni 2002 Heb je nog wat meer info er over? (betekenis kleuren b.v.? want ze zien er wel een beetje 'vals' (vakterm hoor!) uit.) Misschien staat hier wat je zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronnie Geplaatst 27 juni 2002 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2002 De foto's heb ik van http://zulu.ssc.nasa.gov/mrsid/ gedownload. en vervolgens aanelkaar geplakt met panavue. De orginele file is ongeveer 19mb groot. dat is een beetje teveel om te downloaden, daarom heb ik er maar een jpg van gemaakt, daarom zijn de kleuren waarschijnlijk ook wat vlakker geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 27 juni 2002 Share Geplaatst 27 juni 2002 Heb je nog wat meer info er over? (betekenis kleuren b.v.? want ze zien er wel een beetje 'vals' (vakterm hoor!) uit.) Misschien staat hier wat je zoekt. Ja dat werkt verhelderend. Er staan daar zelfs twee beelden: eentje in 'false color' en eentje in 'natural color'. Plus de mogelijkheid om aan te passen. Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gimli Geplaatst 4 juli 2002 Share Geplaatst 4 juli 2002 gaaf hoor! dat is toch echt niet verkeerd! groetsen, Gimli -- vanuit de lappenmand :-( :hehe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 4 juli 2002 Share Geplaatst 4 juli 2002 Gimli -- vanuit de lappenmand :-( :hehe: beterschap !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kapper Geplaatst 4 juli 2002 Share Geplaatst 4 juli 2002 kan iemand mij a.u.b. uitleggen hoe dat gaat met "quote"? dit lijkt nergens op .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TerraFox Geplaatst 26 februari 2003 Share Geplaatst 26 februari 2003 Op welke pagina moet er op de LINKS-button geklikt worden? OP de geocaching.nl pagina kom ik via LINKS nog niet bij de file terecht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronnie Geplaatst 27 februari 2003 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2003 Ik neem aan dat je bedoelt waar je de satellietfoto vandaan kan halen. Ik heb de satelliet foto zelf inelkaar gesleuteld maar ik heb hem niet meer op mijn site staan i.v.m. ruimte gebrek. Ik zag dat een mede Geocacher (Stefanne) de foto op zijn homepage heeft staan. op de volgende link kan je hem ophalen. http://www.xs4all.nl/~stefanne/geocaching/...d-satelliet.zip Veel plezier ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden