spoekie Geplaatst 4 januari 2020 Geplaatst 4 januari 2020 Ik sta op het punt om een Oregon 700 te kopen. In de google prijsvergelijking is er een site bikeinn.com waar die ca. 90 euro goedkoper is dan bij 'normale sites': 254.99 euro. Hij wordt daar omschreven als Oregon 700 Occidental. Deze laatste toevoeging is Europa vertaald uit het Spaans, het bedrijf zit in Spanje. Dit lijkt haast te mooi om waar te zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
Linkalovers Geplaatst 4 januari 2020 Geplaatst 4 januari 2020 (bewerkt) 59 minuten geleden zei spoekie: Ik sta op het punt om een Oregon 700 te kopen. In de google prijsvergelijking is er een site bikeinn.com waar die ca. 90 euro goedkoper is dan bij 'normale sites': 254.99 euro. Hij wordt daar omschreven als Oregon 700 Occidental. Deze laatste toevoeging is Europa vertaald uit het Spaans, het bedrijf zit in Spanje. Dit lijkt haast te mooi om waar te zijn. Of zie ik iets over het hoofd? Dat is inderdaad een vreemde naam. Bij Amazon.De kost de Oregon 700 €260,- Maar die prijs kan nog iets veranderen i.v.m. BTW en invoerheffingen ( maar dat zou u aan Amazon kunnen vragen per email ). Dus m.b.t. de prijs zou ook die van BikeInn een normale, maar b.v. grijze import kunnen zijn. Echter de naam bevalt mijn ook niet. Als ik google naar "Oregon +700 +occidental" dan kom ik deze naam alleen nog tegen bij de site TrekkInn, maar dat is 'familie' van BikeInn. Op de site van BikeInn staan ook de "Oregon 750 Europa Occidental" en de "Oregon 750t TopoActive Europa Occidental". Vreemd die naam. 4 januari 2020 bewerkt door Linkalovers
Linkalovers Geplaatst 4 januari 2020 Geplaatst 4 januari 2020 (bewerkt) Bij Megekko.nl is de Oregon 700 iets goedkoper dan verder in NL, namelijk €319,00. Ps. en dat is een prima winkel. 4 januari 2020 bewerkt door Linkalovers
spoekie Geplaatst 16 januari 2020 Auteur Geplaatst 16 januari 2020 (bewerkt) Ik heb even de klantenservice van BikeInn.com getest door een paar vragen te stellen via de productpagina van de site (dit is de aanbevolen plek volgens de site). Geen reactie. Daarna via het contactformulier op de website. Daarna volgde een automatisch reactie per email dat de vraag in behandeling is genomen, daarna geen reactie. Ik heb ten slotte nog een reply gestuurd op de email, ook geen reactie. Dus na 2 weken geen reactie op deze pogingen om in contact te komen. Na het lezen van reviews van de site werd dit bevestigd: de klantenservice is verschrikkelijk slecht, producten komen soms niet aan en dan krijg je geen geld terug en bij garantie moet je je wenden tot Garmin USA, die je terug verwijst naar de verkoper... De lage prijs lijkt te mooi om waar te zijn en dat is het ook. Kortom, ik koop het apparaat bij een gewone shop in NL. 16 januari 2020 bewerkt door spoekie 2
Peetee Geplaatst 16 januari 2020 Geplaatst 16 januari 2020 26 minuten geleden zei spoekie: Na het lezen van reviews van de site werd dit bevestigd: de klantenservice is verschrikkelijk slecht, producten komen soms niet aan en dan krijg je geen geld terug en bij garantie moet je je wenden tot Garmin USA, die je terug verwijst naar de verkoper... De lage prijs lijkt te mooi om waar te zijn en dat is het ook. Kortom, ik koop het apparaat bij een gewone shop in NL. Héél verstandig!
Linkalovers Geplaatst 16 januari 2020 Geplaatst 16 januari 2020 (bewerkt) 31 minuten geleden zei spoekie: Ik heb even de klantenservice van BikeInn.com... ...De lage prijs lijkt te mooi om waar te zijn en dat is het ook... ...Kortom, ik koop het apparaat bij een gewone shop in NL. Bedankt voor het terug melden 16 januari 2020 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten