Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb iets te veel gerommeld met de instellingen op mijn Garmin Oregon 700.
Op de GPS is in de folder Garmin/Profiles het bestand geocaching.gpf te vinden. Dit bestand kan je met een tekstverwerker of notepad openen.  

Wie kan mij vertellen wat de standaard waarde is van <icon>.  In het onderstaande heb ik de waarde 227.

Citaat

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><Profile><Settings>
<SerialInterface>1</SerialInterface>
<Tones>2</Tones>
<MsgTone>22</MsgTone>
<ToneOutput>1</ToneOutput>
<TurnTone>38</TurnTone>
<EarlyTone>37</EarlyTone>
<AlarmTone>6</AlarmTone>
<AppraochTone>6</AppraochTone>
<LeaveTone>5</LeaveTone>
<WarnTone>5</WarnTone>
<ProximityTones>1</ProximityTones>
<BacklightTimeout>15</BacklightTimeout>
<BatterySave>0</BatterySave>
<BkgBmp>211</BkgBmp>
<Icon>227</Icon>

Alvast bedankt!

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Boswijk Posse:

...Op de GPS is in de folder Garmin/Profiles het bestand geocaching.gpf te vinden...

Ook op de GPSMAP64s staat de file 'Geocaching.Gpf', maar daarin staat niet iets wat lijkt op "<icon>", dus daarmee kan ik je niet helpen. Hieronder het bestand toch toegevoegd ( maar de extensie aangepast, zodat deze file door iedereen direct te lezen is ).

Wat wel ( weer ) duidelijk is: één van de eerste dingen die je moet doen als je iets aan je gps gaat/wilt veranderen, is het maken van een BACKUP. Of dit nu een files/bestanden backup is of één m.b.v. JaVaWa, dat is minder belangrijk.

GPSMAP64s Geocaching.gpf.Txt

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst
11 uur geleden zei Linkalovers:

Ook op de GPSMAP64s staat de file 'Geocaching.Gpf', maar daarin staat niet iets wat lijkt op "<icon>", dus daarmee kan ik je niet helpen. Hieronder het bestand toch toegevoegd ( maar de extensie aangepast, zodat deze file door iedereen direct te lezen is ).

Wat wel ( weer ) duidelijk is: één van de eerste dingen die je moet doen als je iets aan je gps gaat/wilt veranderen, is het maken van een BACKUP. Of dit nu een files/bestanden backup is of één m.b.v. JaVaWa, dat is minder belangrijk.

GPSMAP64s Geocaching.gpf.Txt

Dank je wel.  Als IT-er zou ik wel beter moeten weten :-).
Het icoontje is wat specifiek is geintroduceerd op de Garmin 700-serie en is waarbij je de aktiviteit kan kiezen (wandelen, fietsen, geocachen....).

Geplaatst
17 uur geleden zei Boswijk Posse:

Hallo,

Ik heb iets te veel gerommeld met de instellingen op mijn Garmin Oregon 700.
Op de GPS is in de folder Garmin/Profiles het bestand geocaching.gpf te vinden. Dit bestand kan je met een tekstverwerker of notepad openen.  

Wie kan mij vertellen wat de standaard waarde is van <icon>.  In het onderstaande heb ik de waarde 227.

Alvast bedankt!

Dit is wat er bij mij staat:

image.png

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...