Boswijk Posse Geplaatst 26 augustus 2019 Geplaatst 26 augustus 2019 Hallo, Ik heb iets te veel gerommeld met de instellingen op mijn Garmin Oregon 700. Op de GPS is in de folder Garmin/Profiles het bestand geocaching.gpf te vinden. Dit bestand kan je met een tekstverwerker of notepad openen. Wie kan mij vertellen wat de standaard waarde is van <icon>. In het onderstaande heb ik de waarde 227. Citaat <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><Profile><Settings> <SerialInterface>1</SerialInterface> <Tones>2</Tones> <MsgTone>22</MsgTone> <ToneOutput>1</ToneOutput> <TurnTone>38</TurnTone> <EarlyTone>37</EarlyTone> <AlarmTone>6</AlarmTone> <AppraochTone>6</AppraochTone> <LeaveTone>5</LeaveTone> <WarnTone>5</WarnTone> <ProximityTones>1</ProximityTones> <BacklightTimeout>15</BacklightTimeout> <BatterySave>0</BatterySave> <BkgBmp>211</BkgBmp><Icon>227</Icon> Alvast bedankt!
Linkalovers Geplaatst 26 augustus 2019 Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Boswijk Posse: ...Op de GPS is in de folder Garmin/Profiles het bestand geocaching.gpf te vinden... Ook op de GPSMAP64s staat de file 'Geocaching.Gpf', maar daarin staat niet iets wat lijkt op "<icon>", dus daarmee kan ik je niet helpen. Hieronder het bestand toch toegevoegd ( maar de extensie aangepast, zodat deze file door iedereen direct te lezen is ). Wat wel ( weer ) duidelijk is: één van de eerste dingen die je moet doen als je iets aan je gps gaat/wilt veranderen, is het maken van een BACKUP. Of dit nu een files/bestanden backup is of één m.b.v. JaVaWa, dat is minder belangrijk.GPSMAP64s Geocaching.gpf.Txt 26 augustus 2019 bewerkt door Linkalovers
Boswijk Posse Geplaatst 27 augustus 2019 Auteur Geplaatst 27 augustus 2019 11 uur geleden zei Linkalovers: Ook op de GPSMAP64s staat de file 'Geocaching.Gpf', maar daarin staat niet iets wat lijkt op "<icon>", dus daarmee kan ik je niet helpen. Hieronder het bestand toch toegevoegd ( maar de extensie aangepast, zodat deze file door iedereen direct te lezen is ). Wat wel ( weer ) duidelijk is: één van de eerste dingen die je moet doen als je iets aan je gps gaat/wilt veranderen, is het maken van een BACKUP. Of dit nu een files/bestanden backup is of één m.b.v. JaVaWa, dat is minder belangrijk.GPSMAP64s Geocaching.gpf.Txt Dank je wel. Als IT-er zou ik wel beter moeten weten :-). Het icoontje is wat specifiek is geintroduceerd op de Garmin 700-serie en is waarbij je de aktiviteit kan kiezen (wandelen, fietsen, geocachen....).
Peetee Geplaatst 27 augustus 2019 Geplaatst 27 augustus 2019 17 uur geleden zei Boswijk Posse: Hallo, Ik heb iets te veel gerommeld met de instellingen op mijn Garmin Oregon 700. Op de GPS is in de folder Garmin/Profiles het bestand geocaching.gpf te vinden. Dit bestand kan je met een tekstverwerker of notepad openen. Wie kan mij vertellen wat de standaard waarde is van <icon>. In het onderstaande heb ik de waarde 227. Alvast bedankt! Dit is wat er bij mij staat:
Aanbevolen berichten