Spring naar bijdragen

Garmin explore app


waterdaantje

Aanbevolen berichten

Ik ben voor mijn vakantie vergeten om de kaart van Frankrijk in mijn gpsmap 66s te zetten. Nu kan ik via de Garmin Explorer app wel de opensource kaarten downloaden naar mijn mobiel. Is er een manier om deze vervolgens naar mijn gps te krijgen? (Dus zonder tussenkomst van een computer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

2 uur geleden zei waterdaantje:

Ik ben voor mijn vakantie vergeten om de kaart van Frankrijk in mijn gpsmap 66s te zetten. Nu kan ik via de Garmin Explorer app wel de opensource kaarten downloaden naar mijn mobiel. Is er een manier om deze vervolgens naar mijn gps te krijgen? (Dus zonder tussenkomst van een computer)

Dat kan via een 'on-the-go' kabeltje. Zie ook https://forum.geocaching.nl/search/?q=on-the-go

Een andere mogelijkheid is misschien om het sd-kaartje uit je telefoon tijdelijk in de gps te zetten, om zo de kaarten in het geheugen van je gps te kunnen zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei waterdaantje:

Het kan hoor met alleen de basiskaart. Maar in de Auvergne is het wel lekker om te zien welk weggetje richting de cache loopt. Ik weet het... Niet echt hardcore maar wel lekker praktisch met 2 kinderen

Ja, ik zat te denken, kun je niet met je mobiel zoveel mogelijk navigeren en dan het laatste stuk met je GPS navi.

bewerkt door Bart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Bart, 

Zo doe ik het nu ook. De auto navigatie in de richting. Dan met de GPS bij mijn vrouw en kijkend op de autonavigatie hoe we gaan rijden. Het werkt, maar is zeg maar "suboptimaal"

Met 2garmin apps en een GPS met Bluetooth en wifi leek het mij gewoon mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...