Spring naar bijdragen

GDAK LIsting leeg


PeYoPla

Aanbevolen berichten

Gebruik al jaren GDAK op mijn Samsung Galaxy J5 Gsm en nooit problemen gehad maar sinds een paar dagen blijft de Listing van de caches die ik er in zet leeg.

Of ik nu een bestand aanmaak in GSAK en dan kopieer, download of als GPX op geen enkele manier komt de tekst naar voren in het tabblad Listing.

Iemand een idee of zijn er meer die problemen hebben. Ik heb hem er al af gegooid en opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als apps spontaan vreemd gaan doen, terwijl er niets in de settings is veranderd, dan is een reset van de app/instellingen de eerste optie. Als dat niet helpt, dan is het verwijderen en opnieuw installeren de volgende optie.

Maar....misschien blijft er wat 'corrupte' GDAK-data achter nadat GDAK verwijderd is ( het zou niet het eerste programma zijn, die niet alles verwijderd ) en wordt deze data opnieuw gebruikt na herinstallatie van het programma, waardoor de fout blijft.

Normaal gesproken staat de GDAK folder in de 'root' van je Android smartphone systeem. Check of de folder aanwezig is voor de verwijdering van GDAK ( ter controle of deze folder op uw mobiel zichtbaar is ). Verwijder GDAK en herstart uw mobiel. Controleer daarna of de GDAK folder nu inderdaad weg is. Zo niet, verwijder de gehele GDAK folder en probeer daarna een nieuwe GDAK installatie..

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bleef inderdaad wat achter en nu de installatie opnieuw uitgevoerd dus gaan we morgen eens kijken wat hij doet. Linkalovers bedankt zo ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Peetee locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...