Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
20 minuten geleden zei Linkalovers:

Met Galileo.

YouTube

Grappig dat het filmpje ook de GPSMap 64Csx laat zien, met een 8MP camera, terwijl die nog niet op de product-pagina van de GPSMap staat.

Geplaatst (bewerkt)
14 minuten geleden zei Peetee:

...de GPSMap 64Csx laat zien, met een 8MP camera...

Ik snap echt niet wat Garmin nu wil met die camera's :hammer:. Die slag ( met o.a. smartphones ) hebben ze allang verloren.

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

Hallo iedereen,

zouden deze toestellen ook last hebben van de traditionele "garmin" kinderziektes? Wat is een goede keuze een 64  of een 66 toestel indien prijs geen issue is ?

bewerkt door dhaeyer
Geplaatst
17 minuten geleden zei dhaeyer:

Wat is een goede keuze een 64  of een 66 toestel indien prijs geen issue is

Ja, dat zou ook mijn vraag zijn. Ik weet dat ik het ook zelf zou kunnen uitvogelen, maar u zou een andere kijk op de modellen kunnen geven.

Geplaatst (bewerkt)
52 minuten geleden zei dhaeyer:

...Wat is de kostprijs van een 64Csx toeste

Dié is er niet, alle Gpsmap 64

Het kost veel geld om een apparaat te goed te testen en zo alle kinderziektes eruit te halen voordat het artikel op de markt beschikbaar komt. Soms wordt er ( te veel ) bezuinigd en wordt er getest door de klant. Gaat dat goed, dan maak je veel winst, gaat het fout dan kost het consument-vertrouwen.

Of de 66 beter is dan de 64, is altijd een moeilijke vraag. Het is net hoe groot je portemonnee is, hoeveel je wilt uitgeven voor deze hobby. Maar als beide 'geen probleem zijn', dan zou ik gaan voor de 66s, want die heeft Galileo. De 66st heeft alleen een topo-kaart als extra, maar dat geld kan je makkelijk besparen, door zelf een goed gratis kaart te downloaden en die erop te zetten

Hier een overzicht van alle GpsMap gps'en ( de prijzen kloppen niet, maar verder een mooi overzicht ).

Ps1. Websites maken fouten, dus vindt u een bepaalde optie(s) belangrijk, controleer de specificaties dan altijd op meerdere websites.

Ps2. Nu ga ik een 'bommetje' leggen :clown:. Want de kans dat u een cache vindt met een goedkope moderne gps ( bv. de Etrex 20 ), is volgens mij waarschijnlijk net zo groot als die met het duurste model wat u nu op de markt kan vinden

bewerkt door Linkalovers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...