regenboog2 Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 Oliebollen, appelbeignets, champagne en andere drankjes staan klaar. Fijne avond allemaal en alle goeds voor 2020. Voor wie nog de weg op moet, voorzichtig doen hoor. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 Dankjewel regenboog2! Ook vanuit Sneek allemaal een prettige jaarwisseling gewenst en vooral ook een goed en gezond 2020! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 (bewerkt) Dank jullie. Ook van ons, iedereen de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar gewenst Edit: Mistig ? 31 december 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 37 minuten geleden zei Linkalovers: Edit: Mistig ? Ja, dat kun je wel stellen, ja ... Het uitzicht vanuit mijn voordeur: Ik zou vanavond de deur uit, samen met vrienden het oudjaar uitzitten. Maar ik ben nu blij dat ik niet de weg ben opgegaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Peetee: Ja, dat kun je wel stellen, ja ... Het uitzicht vanuit mijn voordeur: Ja, ook hier. T'is dat de overburen nog de kerstversiering in de voortuin hebben, anders had je geen idee waar. En .... ik heb nog geen borrel gehad. Echt waar !! 31 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 Ja ja ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 (bewerkt) Op nummer 21 : The Sound Of Silence Sorry buren 31 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 31 december 2019 Share Geplaatst 31 december 2019 19 minuten geleden zei Peetee: Ja ja ... Ach, als ik bij de buren ( welke kant dan ook ) de garage in rijd, dan heb ik tenminste een goed excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten