ikke Geplaatst 10 november 2018 Geplaatst 10 november 2018 Hoi. Ik gebruik al een hele tijd de streetview plugin in greesemonkey in firefox. Maar het werkt al een tijdje niet meer 100 %. Iemand anders problemen mee, en vooral, oplossingen ? Ik krijg een negatief streetview plaatje, en het kaartje helft heeft een text eroverheen Iemand een idee ?
harrie Geplaatst 11 november 2018 Geplaatst 11 november 2018 Een tijdje geleden heeft Google Maps besloten om geld te vragen voor het veelvuldig gebruik van hun kaarten en deze streetview optie. Dus websites die gebruik maken van Google maps zoals GC dit doet moeten flink betalen om deze kaarten op jouw scherm te tonen. Het kan nu zijn dat GC deze streetview optie uitgeschakeld heeft om in die kosten te besparen. Er zijn heel wat andere sites met kaarten en die hebben het gebruik van Google kaarten moeten staken om niet in de kosten te komen.
Peetee Geplaatst 11 november 2018 Geplaatst 11 november 2018 We hadden er hier op geocaching.nl ook last van dat de Google kaarten die donkere zweem kregen en de melding "for development purposes only" getoond werd. Wij zijn toen overgegaan naar deze oplossing: Leaflet kaarten.
ikke Geplaatst 11 november 2018 Auteur Geplaatst 11 november 2018 Hmm ja. Het gaat mij juist om het streetview beeld. Wel zo makkelijk als je al een idee krijgt van hoe het er ter plekke uit kan zien.
Aanbevolen berichten