Schat4rus Geplaatst 1 juli 2018 Geplaatst 1 juli 2018 Voor geocachen wil ik in mijn lijst alleen bepaalde typen zien. Daartoe probeer ik een filter in te stellen. Ik heb het volgende geprobeerd:1. In het profiel Geocachen ga ik via het menu naar Geocachen. Daar zie ik bovenin 3 symbolen waarvan ik het Filter-symbool (rechts) kies. Vervolgens vink ik in de lijst enkele types af. Als ik dan terugga naar het vorige scherm zie ik dat die types niet meer zichtbaar zijn. Nu wil ik dit filter opslaan door rechtsonder op het Filter/ map-symbool te drukken. Het enige dat dan gebeurt is dat dat symbool rood wordt en mijn gps bevriest. Door de batterij eruit en erin te doen kan ik de gps opnieuw starten.2. Volgens geprobeerd filters in te stellen via Stel in --> Geocaching -->Filter instellen. Als ik dit doe krijg ik echter een leeg scherm met links onderin het "terug"-pijltje.Wat doe ik niet goed?
Peetee Geplaatst 1 juli 2018 Geplaatst 1 juli 2018 Hallo Schat4rus, Welkom op het forum. Vraagje: welke Etrex heb je. Dat maakt het iets duidelijker welke mogelijkheden jouw gps heeft en hoe het menu er uit ziet.
Schat4rus Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Geplaatst 1 juli 2018 Hallo Peetee. Bedankt voor je reactie. Ik heb de eTrex 25 touch
Flo van Co Geplaatst 1 juli 2018 Geplaatst 1 juli 2018 2 uur geleden zei Schat4rus: Nu wil ik dit filter opslaan door rechtsonder op het Filter/ map-symbool te drukken Dat hoeft dus niet, althans wij hebben de 35T, en alles wat je in stelt is gelijk opgeslagen, je kunt gelijk weer het pictogram van Geocaches aan klikken. Ik neem aan dat dit ook zo is bij de 25T. Gr.
Schat4rus Geplaatst 1 juli 2018 Auteur Geplaatst 1 juli 2018 Hoi Flo van Co Bedankt voor je reactie Bij de eTrex is dat niet zo. Dat heb ik al geprobeerd
Linkalovers Geplaatst 1 juli 2018 Geplaatst 1 juli 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Schat4rus: ...Het enige dat dan gebeurt is dat dat symbool rood wordt en mijn gps bevriest. Door de batterij eruit en erin te doen kan ik de gps opnieuw starten... Als de software ( firmware ) goed gemaakt is, zou je op alles mogen ( en kunnen ) klikken, zonder dat de gps gaat hangen. Het is misschien geen direct antwoord op je vraag, maar heeft de gps wel de laatste firmware, v3.70? Firmware: Garmin eTrex Touch 25/35 1 juli 2018 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 1 juli 2018 Geplaatst 1 juli 2018 1 uur geleden zei Linkalovers: Als de software ( firmware ) goed gemaakt is, zou je op alles mogen ( en kunnen ) klikken, zonder dat de gps gaat hangen. Het is misschien geen direct antwoord op je vraag, maar heeft de gps wel de laatste firmware, v3.70? Firmware: Garmin eTrex Touch 25/35 Ik ben met Linkalovers eens dat dit toch wel op een bug lijkt. Je zou inderdaad eens naar de firmware kunnen kijken. Maar ik kan me ook voorstellen dat het te maken zou kunnen hebben met een beschadigd gpx-bestand. Je vindt deze bestanden op je gps in het mapje \Garmin\GPX (te vinden op zowel de gps als op de SD-kaart). Je zou dat eens kunnen testen door op beide plekken de .gpx-bestanden te verwijderen of deze te vervangen door nieuw aangemaakte gpx-bestanden.
Schat4rus Geplaatst 2 juli 2018 Auteur Geplaatst 2 juli 2018 Bedankt voor de reactie.Ik had al de juiste firmware. Ik heb de gpx bestanden verwijderd en opnieuw erop gezet. Maar het probleem is helaas niet opgelost.
Peetee Geplaatst 2 juli 2018 Geplaatst 2 juli 2018 Dan nu eens een harde reset proberen: eTrex Touch 25 en 35: - Uitzetten - Zet de eTrex Touch aan - Wacht! Tot onder de grote letters Garmin tekst wordt getoond (eTrex Touch .. Copyright) - Hou nu je vinger in de linkerbovenhoek op het scherm - Laat de vinger van het scherm pas los als de vraag komt: Do you really want to erase all user data? of Wis alle gebruikersgegevens? - Ja / Yes Bron: http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=817
Peetee Geplaatst 2 juli 2018 Geplaatst 2 juli 2018 Mocht dat ook niet werken, dan kun je het ook nog eens proberen zonder SD-kaart. Ik denk dat we dan alle mogelijkheden wel gehad hebben.
Schat4rus Geplaatst 2 juli 2018 Auteur Geplaatst 2 juli 2018 (bewerkt) Yes het is gelukt met de harde reset. Nu weer even alles instellen. Bedankt voor je hulp.? 2 juli 2018 bewerkt door Schat4rus
Aanbevolen berichten