Spring naar bijdragen

help, hoe te doen?


Yabbadehut

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Met interesse sommige topics gelezen, ook over de stappen hoe te doen. Maar misschien snap ik het niet helemaal maar op welke pagina maak ik een te plaatsen gc aan? er wordt gesproken over html ect...maar dat is abracadabra voor me....is er ergens een link waar je in stappen actief het plaatsen kunt doen? we hebben tot nu toe ong 25 caches gevonden door het hele land, sommige erg leuk! we hebben een leuk idee voor een cache....

Dank voor alle hulp...Dank Y.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dag Yabbadehut,

Allereerst welkom op het forum!! ?

Verder: een uitleg over wat er allemaal komt kijken bij het plaatsen van een cache vind je hier. Een uitleg over het gebruik van HTML vind je hier.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je het forum te vinden! ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berijp ik het goed dat ik een eigen webpagina moet maken en deze ergens moet opgeven?? sorry maar ik begrijp er niks van...ik ging ervan uit dat er ergens een formatpagina was waarin je waardes kunt opgeven en coördinaten en dat deze dan toegevoegd wordt tot de te vinden Geocache...Ik heb nog nooit met HTML gewerkt en weet niet eens hoe/waar te beginnen...Het is heel onduidelijk hoe dit werkt...knap dat blijkbaar de meeste mensen wel snappen hoe dit werkt gezien de aantal geochaes...afijn...dank Peetee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen! Als je een account aanmaakt dan heb je ook de een pagina waar je alles in kunt vullen om een cache te plaatsen. Je hebt daar geen html kennis voor nodig, het spreekt gewoon voor zich. Ben de exacte plekken en benamingen even kwijt, maar wilde vooral nu je zorgen weghalen. 

 

Veel plezier met onze hobby, ook plaatsen kan leuk zijn! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Kiki, IK heb me aangemeld ( op deze site)) en mijn dochtertje heeft meerdere caches gevonden....ik zie alleen niet waar het geocache formulier is...er staat op deze site een link met vertalingen voor de in Engels zijnde begrippen maar waar het specifieke document is,...?( leeg formulier)

Groet! Y

 

Update: Ik stop ermee, vind het te omslachting, gebruikers onvriendelijk en veel te moeilijk om eruit te komen, ben echt niet dom maar snap nu waarom ik er nog nooit van gehoord had. Iedereen kan FB bv begrijpen omdat het te volgen is. GC leek echt leuk, hadden een uniek idee voor te plaatsen cache maar zonder plaatselijke hulp komen we er niet uit. we gaan ze nog wel eens zoeken maar plaatsen is een brug te ver...

bewerkt door Yabbadehut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yabbadehut:

...heb me aangemeld ( op deze site)....

Misschien weet je het al, maar:
- Het account op deze site (  .....geocaching.nl..... ) heeft niets te maken met een account op www.geocaching.com ( = GC.com ), daar waar alle caches staan en worden beheerd. Dáár moet je ook een cache aanmaken.

- Met het account op deze site (  .....geocaching.nl..... ) kan je dus GEEN cache(s) maken.

 

17 uur geleden zei Peetee:

.....een uitleg over wat er allemaal komt kijken bij het plaatsen van een cache vind je hier.

- Op iedere pagina van GC.Com kan je onderop die pagina de taal instellen m.b.v. de "Choose Language" optie. Als je dit éénmalig ( ergens ) aanpast, is veel op de site GC.com website in de gewenste taal.

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je

5 uur geleden zei Yabbadehut:

Update: Ik stop ermee, vind het te omslachting, gebruikers onvriendelijk en veel te moeilijk om eruit te komen, ben echt niet dom maar snap nu waarom ik er nog nooit van gehoord had. Iedereen kan FB bv begrijpen omdat het te volgen is. GC leek echt leuk, hadden een uniek idee voor te plaatsen cache maar zonder plaatselijke hulp komen we er niet uit. we gaan ze nog wel eens zoeken maar plaatsen is een brug te ver...

Als je de stappen op deze pagina (wel even inloggen!) stuk voor stuk eens rustig doorleest, zou het dan niet goed komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...