Villadora Geplaatst 23 april 2018 Geplaatst 23 april 2018 Ik kijk vast met mijn neus, maar: is het ook mogelijk om te selecteren of een filter aan te maken op het percentage favo's dat een cache heeft ? Dus niet het aantal maar het percentage ?
Linkalovers Geplaatst 23 april 2018 Geplaatst 23 april 2018 (bewerkt) Zover ik weet, kan dit niet bij GC.com. Deze optie is wel mogelijk in de tool C:Geo voor op een Android telefoon, maar daarvoor moet je wel eerste C:Geo installeren en er caches inzetten. Op het internet kan dit ook via de website Project-Gc. Ik heb in de link al een filter ( met de locatie Hilversum ) voor je ingesteld, maar dat kan je zelf natuurlijk aan je wensen aanpassen, klik daarvoor op 'Filters'. Je zou b.v. 'Not Found' aan kunnen zetten. Als je de eerste keer op de website van Project-Gc komt, moet je waarschijnlijk de site eerst toestemming geven om je gegevens ( o.a. je founds ) te mogen inlezen. 23 april 2018 bewerkt door Linkalovers
Birdie.NL Geplaatst 23 april 2018 Geplaatst 23 april 2018 Op Project-GC kun je zelf kiezen bij Statistieken voor aantal, percentage of Wilson score (per cache type, land, provincie) https://project-gc.com/Statistics/TopFavPct
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden