Peetee Geplaatst 25 januari 2018 Auteur Geplaatst 25 januari 2018 29 minuten geleden zei regenboog2: Ben benieuwd of ik de online indicator ook zie, wat moet ik dan zien? Als je online bent, dan zien bezoekers bij jouw berichten links naast jouw naam een groene stip staan. Ze zien een grijze stip als je offline bent.
Peetee Geplaatst 25 januari 2018 Auteur Geplaatst 25 januari 2018 6 minuten geleden zei Flo van Co: Dan toch even een tip: Het is nu even terugschakelen vanuit het forum terug naar .nl. Dit doe ik graag bijvoorbeeld voor het overzicht van nieuwe geocaches, een link (bovenaan) ontbreekt waardoor het net 2 aparte werelden zijn. Dat linkje gaat er ongetwijfeld nog komen. Ik vind het inderdaad zelf ook erg handig
Flo van Co Geplaatst 25 januari 2018 Geplaatst 25 januari 2018 Je reactie kwam als melding pop-up bericht, in windows, iets met die citatie uhhhh. ook handig ;o)
Peetee Geplaatst 25 januari 2018 Auteur Geplaatst 25 januari 2018 8 minuten geleden zei Peetee: Dat linkje gaat er ongetwijfeld nog komen. Ik vind het inderdaad zelf ook erg handig Het staat er inmiddels bij ...
Flo van Co Geplaatst 25 januari 2018 Geplaatst 25 januari 2018 2 minuten geleden zei Peetee: Het staat er inmiddels bij ... Gevonden, dank!
regenboog2 Geplaatst 25 januari 2018 Geplaatst 25 januari 2018 Dank je wel Peetee, ik had die groene stippen wel gezien maar had geen idee. De namen zijn heeeel groot, maar toch zat ik bij mijn naam rechts boven te zoeken.... Het wordt tijd dat er een .nl voor dummies komt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden