Spring naar bijdragen

Pq Met Als Filter "hoogteniveau V/d Cache"


Woodwhisperer

Aanbevolen berichten

Goedendag

Voor 1 van de Challenge-caches (K. Lingbeek) heb je een vinkje nodig voor een aantal caches die liggen op bepaalde hoogte-blokken.

Nu heb ik nog 1 cache nodig die ligt in het hoogte-blok van 900 to 950 meter. Hoe kan ik hier een PQ van draaien. Ik zie bij Project-GC dat deze bij controle waarschijnlijk via een script hierop kan selecteren en controleren. Kan ik deze zoekslag zelf ook doen vooraf en hoe? Ik ben niet thuis in scripts. Graag jullie tips. :book:

Woodwhisperer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedendag Woodshisperer,

 

Ik gebruik zelf GSAK om uitgebreid te kunnen zoeken door de geocaches, zo ook op hoogte.

 

Daar heb je de aangegeven opties: Zoeken - Filteren

Daarin kan ik aangeven: alleen Gevonden caches (: want ik laad af en toe een My Founds Query) op tab Algemeen

Vervolgens op tab Overig kan ik op Hoogte selecteren, bijvoorbeeld tussen 900 en 1000m.

 

In Project-GC kun je alleen als betalend lid uitgebreid zoeken.

Ik neem aan dat hoogte daar ook één van de opties is.

 

Vind wel een script dat hoogte toont op de cache-pagina: https://openuserjs.org/scripts/JRI/Geocache_Height

 

groet, Birdie.NL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien: https://www.geocaching.com/geocache/GC6Z6KY_well-vertically-travelled-challenge

 

Ik mis een cache tussen de 400-450m dus dat wordt tenminste nog eens de Ardennen in om te voldoen.

 

De vraagsteller, Woodwhisperer, mist alleen nog een cache tussen 901m - 950m: 0 finds

bewerkt door Birdie.NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...