Heirbaut Hunters Geplaatst 7 juni 2004 Share Geplaatst 7 juni 2004 Tja, het hoort eigenlijk niet, om je eigen cache te promoten, maar dit is een uitzondering (vind ik). Kijk even naar mijn cache-pagina S&B Wedding cache. Het is een normale cache, maar je kan 'm van een afstand loggen. Ik hoop op veel kaarten. Je kunt er ook je TB's in kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klompengatters Geplaatst 7 juni 2004 Share Geplaatst 7 juni 2004 Dit is zeker leuk deze promotie van de cache. Ik hoop dat er vele en vele kaarten en TB's in de kist komen. Wij proberen de cache te doen en anders sturen we zeker een kaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doortje Geplaatst 7 juni 2004 Share Geplaatst 7 juni 2004 Wat een leuk idee Daar mag je best reclame voor maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 7 juni 2004 Share Geplaatst 7 juni 2004 Als iedereen het leuk vindt, vind ik het niets aan. Dat is de regel meestal. Maar regels zijn er om van af te wijken en met al dat geblabla wil ik alleen maar zeggen dat ik het een leuk idee vind. Morgen scoor ik die cache gewoon. GRTZ Kruimeldief Wat is er sneller: een konijn of een haas? - Een speedboot, want een kameel heeft 2 bulten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden