Dwarskamp Geplaatst 3 juni 2017 Geplaatst 3 juni 2017 Hallo, ik ben op zoek naar cache's waar je een beetje moet waden. Maar niet met een boot. Ik ben gewoon member, dus kan niet zoeken op de site. We wonen in friesland. Dus het zou leuk zijn als deze cache's in friesland liggen en beschikbaar zijn voor members
Triskelle Geplaatst 4 juni 2017 Geplaatst 4 juni 2017 De makkelijkste en meest voor de hand liggende oplossing is dan natuurlijk om premium member te worden zodat je gebruik kunt maken van de premium member opties waar jij - blijkbaar - gebruik van wilt maken.
de kikkers Geplaatst 4 juni 2017 Geplaatst 4 juni 2017 Hoi Dwarskamp Welkom op het forum Succes met het vinden van waadcaches. Het is er ideaal weer voor. Groetjes van de kikkers
Birdie.NL Geplaatst 4 juni 2017 Geplaatst 4 juni 2017 Friesland is groot en waterrijk: https://www.geocaching.com/geocache/GC73F3W_butenpole-fertier-2-nfce2017 Je kunt nstuurlijk ook gewoon gaan zoeken op de term "waadpak", "waden", etc Krijg je o.a. https://www.geocaching.com/geocache/GC5D89A_byot-waadpak
Linkalovers Geplaatst 4 juni 2017 Geplaatst 4 juni 2017 (bewerkt) Je zou inderdaad PM ( premium member ) kunnen worden. Dan kan je een Pocket Query aanmaken met de onderstaande opties. Het resultaat bevat totaal 39 caches ( multi's, tradi's, earth, mysteries, letterboxes, wherigo ) in Friesland en Terschelling. Natuurlijk moet je dan de caches nog stuk voor stuk controleren ( soms worden de attributen door de C-O's niet juist aangegeven ), maar je hebt een begin en je kan natuurlijk altijd de zoekopties aanpassen. Pocket Query: Within: States / Provinces: Friesland From Origin: My Home Location Within a Radius of: 300 miles ( who cares ) Attributes to Include: 'May require Wading' Attributes to Exclude: 'Boat', 'May require swimming' en 'Scuba gear' Ps. 'May require Wading' is natuurlijk een ruim begrip. Van natte voeten tot waadpak? Maar "..beetje moet waden.." is dat ook. Suc6 4 juni 2017 bewerkt door Linkalovers
henkhouben Geplaatst 24 december 2017 Geplaatst 24 december 2017 Waadcaches kunnen een ruim begrip zijn. Of je nu met de laarzen het water in moet, of de lieslaarzen aan kunt trekken of zelfs een neopreen waadpak moet aantrekken en tot aan je borst het water in moet gaan. Of zelfs met een (belly)boot het water op moet om de cache te bereiken. Zorg dat je altijd een reddingsvest aan hebt!!! Ikzelf ben vliegvisser en sta dus met grote regelmaat in het water (ja, ook s winters)........ Het is belangrijk mocht je kopje onder gaan, dat je de juiste dingen doet voor je eigen veiligheid. Dwz je armen spreiden als je kopje onder gaat en met de stroming wordt meegenomen en je waadpak vol loopt.......hierdoor blijf je dus daadwerkelijk boven drijven. Of de plug van je reddingsvest activeren, waardoor dit wordt opgeblazen en je hoofd hierdoor boven water blijft en jezelf blijft drijven. Ik heb in mijn vliegviscarriere al ooit iemand moeten redden die kopje onder was gegaan met zijn bellyboot en ondersteboven onder water vastzat. Ik kan je vertellen dat deze man blij was, dat we zijn leven hadden gered (onderkoeling). Het is maar een tip en/of raad. Je doet ermee wat jezelf wilt natuurlijk. Henk
Aanbevolen berichten