Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 2 months later...
Geplaatst

Volgens mij is de handigste methode om de relevante Geocache data snel bij de hand te hebben gewoon het geocaching dashbord selecteren in plaats van de datavelden.

Dan heb je een kompas en de kaart in hetzelfde scherm. Voort kun je met één tik in het geocaching menu komen waar je de geocachebeschrijving. de hints, de logs en je find / did not find kunt wijzigen.

Ook kun je zo snel naar alle geocaches en de filters.

• 4 months later...
Geplaatst

Nu heb ik een probleem met de oregon 700 waarbij ik geen kaarten op de display zichtbaar krijg.
Ik heb de openstreetmap kaarten gedownload van Spanje en in de oregon gezet en ook nog op een sd kaartje dat erin zit.
Maar als ik de kaart wil enabelen dan zijn de kaarten niet eens zichtbaar ook al staan ze in de juiste garmin map.

​Weet iemand de oplossing voor dit probleem want Garmin biedt geen hulp.

Geplaatst

Ik heb de openstreetmap kaarten gedownload van Spanje en in de oregon gezet en ook nog op een sd kaartje dat erin zit.

Ze staan nu dus twee keer in je toestel? Fout!!

Geplaatst

Ze staan nu dus twee keer in je toestel? Fout!!

Dit staat ook bij Javawa, onder het kopje: " Waarom JaVaWa Device Manager gebruiken".

Vierde regel: "(Delen van) kaarten dubbel op het toestel hebben is een garantie voor problemen."

Heb je het probleem inmiddels opgelost?

Antarctica

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

@HenriHein:

Misschien heb je hier iets aan: Ik heb eind November een soortgelijk probleem ervaren met mijn Garmin eTrex30. Ik laad vaak zonder problemen kaarten van mijn MacBook op mijn GPS maar de laatste keer lukte het niet om de kaart zichtbaar te krijgen op de GPS. Aan mijn kant was er één verschil, namelijk dat ik een nieuwere Apple computer heb gebruikt. Een andere optie is dat de kaarten bij garmin-openstreetmap op een andere manier worden gegenereerd dan in het verleden (niet erg waarschijnlijk.

Ik zal het binnenkort nog een keer vanaf mijn Macbook (met ouder OS) proberen. Als dat wel werkt vermoed ik dat het aan MacOS High Sierra ligt. Trouwens in het verleden zijn er problemen geweest met de combinatie Garmin / MacOS.

Smarty

bewerkt door Smarty
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...