williex Geplaatst 26 maart 2017 Geplaatst 26 maart 2017 Ik werk nu 2 jaar met GPSmap 62 ik krijg via baecamp een melding dat er een update is . Heeft iemand dit al eens gedaan, en blijft de taal dan wel in het Nederlands . Dit apparaat werk nu uitstekend, en dat moet wel zo blijven Bij de vorige gpsmap 60 ging dit mis met een udate dus ik ben wat terughoudend
Peetee Geplaatst 26 maart 2017 Geplaatst 26 maart 2017 Als je nu tevreden bent zou ik het zo laten, en geen update uitvoeren. Kun je die meldingen in Basecamp niet uitzetten?
de kikkers Geplaatst 26 maart 2017 Geplaatst 26 maart 2017 (bewerkt) Hey Willie Willie Wortel is ook een man. Hij is uitvinder van beroep Wij hebben sinds een week of vijf ook een Garmin62 en we "moeten" alle mogelijkheden nog ontdekken...Zucht...Kreun... Wil je ons helpen? Gelukkig spreken we Nederlands Groetjes van de kikkertjes 26 maart 2017 bewerkt door de kikkers
merijn Geplaatst 28 maart 2017 Geplaatst 28 maart 2017 Heb dit een keer gedaan de taal bleef toen nederlands. Maarik was dermate blij met de update en het functioneren van de garmin dat ik besloot hem te downgraden en nooit meer te upgraden. Mocht je tevereden zijn over de werking zou ik het persoonlijk niet doen. Besluit je het wel te doen hij is altijd te downgraden naar een vorig besturings systeem kost wat tijd en gegoogle maar het kan.
Van Stolk Geplaatst 28 maart 2017 Geplaatst 28 maart 2017 Draai nog steeds op software versie 3.30 deze is in de tijd bij aanschaf nog door waypoint in Moordrecht zo afgeleverd. Ik heb nooit problemen gehad, en als ik dan van somige de problemen lees die ze soms ondervinden steeds maar weer na een up-date. Ik laat het lekker gaan. IF IT AIN'T BROKE...
wiliex Geplaatst 28 maart 2017 Geplaatst 28 maart 2017 Bedankt voor de reacties En kikkertjes Op dit forum heb ik een artikel gevonden ,,van 60 naar 62" Ik zal eens zoeken of ik het terug van vinden
Bloodwoosj Geplaatst 28 maart 2017 Geplaatst 28 maart 2017 Kan kloppen.Staat geloof ik in mijn handtekening.Maar gaat vooral over de verschillen tussen 60 en 62, niet zo zeer over het updaten.Heb meermaals geupdate en nooit echt problemen ondervonden, ook niet nu ik een 64 heb trouwens.
de kikkers Geplaatst 28 maart 2017 Geplaatst 28 maart 2017 Lieve Willex: dat is een enorm lief aanbod, als je klaar bent met het onderzoek horen we dat graag Groetjes de kikkertjes
Aanbevolen berichten