Team Aragorn Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 Milyke, Misschien schop ik tegen een zeer been, maar het heeft zeker ook voordelen om GEEN PM te zijn. Geen cacheleggers die bedelen om een favo, want die kun je niet uitdelen. Geen kwade cacheleggers als je geen favo uitdeelt, waardoor hun cache zakt in de ranglijsten van caches met (percentueel) veel favo's. Geen druk om oninteressante caches te doen om maar genoeg founds te sparen zodat je weer een favo aan een leuke cache kunt uitdelen. Het geld dat ik niet aan het PM-schap besteed geef ik uit aan goodies die ik bij leuke caches achterlaat. En mijn waardering laat ik blijken door een mooie log te schrijven in plaats van een kort zinnetje + favo. De leggers van PM-caches hebben pech, die krijgen geen bezoek en geen logs van mij (het meeliften met betalende cachers bij PMO-caches vind ik een beetje zielig). Grtz, Fangorn.
Milyke Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Geplaatst 18 februari 2017 Ik heb mijn GSAK helemaal op zitten schonen en ik kreeg iedere keer wel een waarschuwing maar heb dat natuurlijk in de wind geslagen. Dit was de waarschuwing vertaald:" je zal periodiek dit bericht zien afhankelijk van het aantal Google kaarten die U bekijkt. GSAK maakt gebruik van Google maps maar het heft beperkingen op het totale aantal kaarten dat we kunnen laten zien. U kunt uw limiet verhogen en stoppen met het tonen van dit bericht door het krijgen van uw eigen gratis sleutel." Het liep toevallig samen met het verlengen van mijn lidmaatschap en dat ging ineens niet meer. Dus werd ik basis lid. Ik heb die gratis key gisteren aangemaakt, dus ik hoop dat ik dat bericht niet meer te zien krijg. Maar ik weet nu in ieder geval wat die waarschuwing inhoudt. Milyke 1
regenboog2 Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 Milyke (of Peetee), heeft dit dan met het gebruik van GSAK te maken, dat je een key nodig hebt?
Milyke Geplaatst 18 februari 2017 Auteur Geplaatst 18 februari 2017 Volgens mij wel. Ik ben de afgelopen weken veel met GSAK bezig geweest om op te schonen en toen is het gebeurd!!
Peetee Geplaatst 18 februari 2017 Geplaatst 18 februari 2017 Enkele off-topic berichtjes verplaatst naar het Geocafé. Daarbij het draadje gesloten omdat het probleem van de topic starter is opgelost.
Aanbevolen berichten