Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 Wie kan me vertellen hoe ik op mijn cachepagina een weblink kan zetten. Heb reeds div. dingen geprobeerd maar zonder succes. Dat het kan heb ik reeds bij andere caches gezien! Groeten...Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pyne Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 Ook niet vergeten het vinkje aan te zetten, waarmee je aangeeft HTML te gebruiken in de beschrijving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Weblink Misschien dom, maar ik ben dus niet thuis in html, en zit maar een beetje te knoeien, met als gevolg dat er vanalles verandert, maar niet ten goede. Kan ik niet op de een of andere manier een link gewoon knippen/plakken? Groeten..Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Hoi Rijenrakkers laat weten wat je wilt... Zal ik je een beetje op weg helpen.. Stuur de site namen maar naar me toe, vanavond toch effe tijd. Cu........ Sigurd Tof van je! Ik wil dus de volgende link op mijn cachepagina zetten:Floralia showtuin Kijk hier is het geen punt. Groeten...Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klompengatters Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 Misschien niet de bedoeling, maar heb de link ff bezocht. Is zeker een mooie tuin om met een cache te combineren. Alleen 1 vraagje, zijn honden toegestaan in de tuin ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Misschien niet de bedoeling, maar heb de link ff bezocht.Is zeker een mooie tuin om met een cache te combineren. Alleen 1 vraagje, zijn honden toegestaan in de tuin ??? Ik denk als je een schepje of zakje meeneemt voor het geval dat, het niet zo'n probleem is. Alleen de tuin is niet het gehele jaar geopend, daarom heb ik hem niet in mijn cache meegenomen, Vond het echter zo leuk dat ik DIE LINK op de cachepagina wil plaatsen. Maar.....kom eens naar Oosterhout zou ik zeggen.Kun je ook leuke andere dingen doen. Groeten...Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Tja het werkt inderdaad, maar nou ligt wel de rest van mijn tekst overhoop. Kan ik dat weer zonder dat html bij mekaar knutselen??? Groet.....Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Nou Skygge, ik vind het hartstikke aardig van je hoor, maar het blijft een beetje abracadabra voor mij. Ik denk dat ik het overbuurmeisje eens lief aankijk, en eens zien hoe snel het dan gaat!! In ieder geval nogmaals dank! Groeten...Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Nou als je haar alleen maar blijft aankijken... Cu..........Sigurd Het was gebeurt voordat ik er erg in had! Tjonge wat weet ik toch eigenlijk weinig zeg. Maar ja, nu heb ik in ieder geval nog andere mensen nodig. CU=de nieuwe cd van Jan Akkerman Vet hoor. Groeten.....Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 Ik ben geen webdesignster, HTML-ster Echter voor pagina freubel zoals ik soms kan zijn dan wel vaak ben, biedt de w3schools online een aardige basis om verder te studeren. Online leren Misschien iets? Skansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 <grijs> Maar even gekeken, dat <html> <title> <head> tag, heb je volgens mij niet nodig. DetailsYou can use HTML in any of the description fields below with the exception of JavaScript and other embedded code. If you do supply html you will need to check the box below for the text to render correctly. Denk gewoon de normale dingen als tabellen, tekst, links, achtergrond... dat kan je er zo in zetten. Suc6! Cu...........Sigurd (die zo de link even gaat bekijken, want wie is Jan Akkermans?) Off Topic. Maar Jan Akkerman is een Nederlandse "jongen" waar 30 jaar geleden in Amerika al artiesten als bijv. Led Zeppelin naar kwamen luisteren en kijken. Groeten.....Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 Echter voor pagina freubel zoals ik soms kan zijn dan wel vaak ben, biedt de w3schools online een aardige basis om verder te studeren. Ook de site handleidinghtml is misschien aardig. Het gebruik van <head> en <title> tags zijn inderdaad niet nodig. Die worden al door gc.com gegenereerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rijenrakkers Geplaatst 1 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2004 Ik ben geen webdesignster, HTML-sterEchter voor pagina freubel zoals ik soms kan zijn dan wel vaak ben, biedt de w3schools online een aardige basis om verder te studeren. Online leren Misschien iets? Skansen. Ik zal eens gaan kijken, maar buiten 60 uur werken, proberen een sociaal leven er op na te houden een uurtje of wat boekhouden en hier en daar een cache te zoeken, dan is het te hopen dat het een makkie is, want anders wordt het niets hoor. Maar dan is er weer het buurmeisje! groeten....Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 Op eerste gezicht een mooie handleiding. Idem documentstructuur wat vaak ontbreekt bij wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Meer dan mooie site denk ik Mooie Handleiding Meer Dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
skansen Geplaatst 1 juni 2004 Share Geplaatst 1 juni 2004 proberen een sociaal leven er op na te houden Beetje off Top. Geocaching is toch sociaal leven of is er nog meer naast...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden