geopigeons Geplaatst 2 september 2016 Geplaatst 2 september 2016 Ik ben in overweging om een nieuwe gps aan te schaffen. Keus gevallen op een 600 of een 650T. Nu zie ik ook een 650 dus zonder hoogtemeters. Zijn hoogtemeters aan te bevelen of kun je ook zonder?
Peetee Geplaatst 2 september 2016 Geplaatst 2 september 2016 Bij geocaching heb je de hoogtemeter eigenlijk nooit nodig. Ik heb tenminste nog nooit een cachevraagstuk gezien waarbij je die wel nodig had.
Geomonden Geplaatst 2 september 2016 Geplaatst 2 september 2016 Ik heb nu een Oregon 700 ter vervanging van mijn 650. Ik moet zeggen dat de ontvangst echt wel beter is. De 6xx is altijd wat traag. Dus ik zou een 7xx ook ter overweging nemen.
gblanchaert Geplaatst 2 september 2016 Geplaatst 2 september 2016 Indien mijn 600 in het diep water zou vallen of van een hoge brug, dan koop ik "vandaag" een nieuwe 600. Die T is geen 60€ meer waard want je kan OSM kaarten gebruiken. En de 600 kan wel degelijk hoogtes meten. De 600 leer je niet op 1,2,3 goed gebruiken! Voor foto's ben je beter af met de huidige GSM's of een kleine Dig. camera. De GSM kan je altijd ingeval van nood gebruiken als GPS via vc:geo bvb. 1
geopigeons Geplaatst 3 september 2016 Auteur Geplaatst 3 september 2016 Dank voor de suggesties. Ik ga denk ik voor de 600/650 zonder T
herm Geplaatst 6 september 2016 Geplaatst 6 september 2016 Dank voor de suggesties. Ik ga denk ik voor de 600/650 zonder T Die camera is zonde van het geld. Als de batterijen niet bijna helemaal vol zijn loopt hij bij het maken van een foto vast. Moet je een herstart geven door een van de batterijen even los te koppelen. Ik vind dat knap vervelend.
barny Geplaatst 6 september 2016 Geplaatst 6 september 2016 ik heb helemaal geen last met de camera, ik ben er heel blij mee de volgende word ook weer eentje met een camera Barny
Peetee Geplaatst 6 september 2016 Geplaatst 6 september 2016 ik heb helemaal geen last met de camera, ik ben er heel blij mee de volgende word ook weer eentje met een camera Barny Niet echt on-topic, maar wat ik me wel eens afvraag Barny: hoe snel kun je met zo'n gps-camera een goede foto maken? Want soms zie ik iets speciaals (bv. een bijzondere vogel) en dan ben ik net weer te laat voor het maken van een mooie foto. En dan maakt het niet zoveel uit of ik een smartphone-camera gebruik (die je eerst uit je zak moet halen, om dan vervolgens het scherm te ontgrendelen en de foto-app te starten) of dat ik mijn reguliere camera uit mijn rugzak moet halen: het kost allemaal te veel tijd! En dan is de vogel (letterlijk!) dus al lang gevlogen! Ik zoek dus meer iets in de zin van: pakken - richten - afdrukken. Is de camera op de Oregon daar geschikt voor?
barny Geplaatst 6 september 2016 Geplaatst 6 september 2016 (bewerkt) vind ik niet, ik maak hele gewone kiekjes ik stel ook niet zo veel eisen aan een foto bij het inzoomen gaat de kwaliteit achter uit heb ik het idee Sivota heeft altijd een echte camera aan haar nek hangen voor het echte werk ps een 650 heeft zowiezo mijn voorkeur want die kan ik opladen in de auto 6 september 2016 bewerkt door barny
gblanchaert Geplaatst 9 september 2016 Geplaatst 9 september 2016 Nog iets je kan ook de 600 opladen in de auto of een powerbank gebruiken. (heb ik altijd bij: werkt sneller dan een batterijwissel)
Team Gelaen Geplaatst 9 september 2016 Geplaatst 9 september 2016 Powerbank werkt. Opladen in de auto waarschijnlijk ook als je het accupack van garmin er bij koopt.
barny Geplaatst 9 september 2016 Geplaatst 9 september 2016 toen ik mijn 650 kocht kon de 600 niet in de auto opgeladen worden dat was ook een reden voor mij om de 650 te kopen misschien is dat later verandert dat weet ik niet Barny
thex Geplaatst 9 september 2016 Geplaatst 9 september 2016 Met wat ducktape laadt jouw 600 ook op in de auto. Gewoon doen waar je goed in bent, knopjes indrukken
barny Geplaatst 10 september 2016 Geplaatst 10 september 2016 je koopt een apparaat van een paar hondert euro en dan heb je ducktape nodig om te laten doen wat je wil? oke, laat mij dat maar niet snappen Barny
Aanbevolen berichten