gpsstam weert Geplaatst 30 mei 2004 Share Geplaatst 30 mei 2004 geachte mede cachers gaarne wou ik vragen of er in de buurt van weert/eindhoven ook al teams waren zodat we een keer samen kunnen cachen gpsstam weert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 31 mei 2004 Share Geplaatst 31 mei 2004 Je zou eens kunnen kijken wie er caches in de omgeving heeft geplaatst. Je kunt daar misschien ook wel de woonomgeving van de plaatser(s) uit afleiden. Weerterheide is geplaatst door Blinky Bill, die woont iig niet in de buurt In en rond Eindhoven zijn meerdere teams actief. Suc6 Danny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsstam weert Geplaatst 2 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2004 Je zou eens kunnen kijken wie er caches in de omgeving heeft geplaatst. Je kunt daar misschien ook wel de woonomgeving van de plaatser(s) uit afleiden.Weerterheide is geplaatst door Blinky Bill, die woont iig niet in de buurt In en rond Eindhoven zijn meerdere teams actief. Suc6 Danny dank je wel voor deze info waar ben je zelf actief gpsstam weert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 3 juni 2004 Share Geplaatst 3 juni 2004 hallo kom in juli naar de nationale jamboree daar zullen veel geocachende scouts aanwezig zijn tevens zijn er caches geplaatst groetjes WOLFJE tevens ook stamlid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 juni 2004 Share Geplaatst 3 juni 2004 Ik had nooit kunnen vermoeden toen ik de verkennerij vaarwel deed, dit in technische vorm weer terug op mijn bord te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klompengatters Geplaatst 7 juni 2004 Share Geplaatst 7 juni 2004 Wij zitten in de buurt van Eindhoven. Samen een keer cachen is altijd mogelijk... Mail maar als je zin hebt een keer in de omgeving met ons een cache te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 7 juni 2004 Share Geplaatst 7 juni 2004 Hee Wolfje, Een beetje off-topic wellicht, maar die caches op de Nationale Jamboree, zijn die ook door bezoekers te doen op de bezoekersdag? Weliswaar scout, maar geen deelnemer aan de Nationale Jamboree. Kijk ook eens naar de TB in: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...a8-6679a9252136 (Boy scout) Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 8 juni 2004 Share Geplaatst 8 juni 2004 MMMMMMMM Als hij de komende tijd in de buurt van amstelveen komt kan ik hem meenemen naar de NJ groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsstam weert Geplaatst 8 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2004 Wij zitten in de buurt van Eindhoven. Samen een keer cachen is altijd mogelijk... Mail maar als je zin hebt een keer in de omgeving met ons een cache te doen. hoi hier de gpsstam weert ik (jacob ) voorzitter en oprichter zou zeker een keer met jullie willen cachen ik zit wel met mijn tijd krap maar er is altijd ewel iets te regelen groeten gpsstam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden