Jordey29 Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Hallo We zijn een grote fan van geocaching maat tot op heden alleen de groene caches gedaan. We weten niet als we een puzzel hebben opgelost hoe we deze coordinaten kunnen invoeren. We maken gebruik van een Sony experia telefoon. We hebben in de buurt alle groene gehad en willen nu wel eens verder. Wie kan ins helpen. Bedankt alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Je gebruikt de intro app? Probeer c:geo eens, intro kent geloof ik wat beperkingen voor niet premium leden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
scouts Ralph Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Je gebruikt de intro app? Probeer c:geo eens, intro kent geloof ik wat beperkingen voor niet premium leden. Als je geen Premium member bent kan je geen Multicaches vanuit de app doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
manjt Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Je kan bij een groene cache een alternatief waypoint invoeren. Daar voer je dan die coordinaten in en dan kan je gaan zoeken. Daarna log je hem op de PC. Ik maakte toen ook veel gebruik van de app L4C. (c:geo kon niet ivm iphone) Wij hebben gelukkig vrij snel voor een leuk bedragje een tweedehands GPS van iemand kunnen overnemen. Dat is toch veel fijner (en nauwkeuriger) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Je kan bij een groene cache een alternatief waypoint invoeren. Daar voer je dan die coordinaten in en dan kan je gaan zoeken. Daarna log je hem op de PC. Ik maakte toen ook veel gebruik van de app L4C. (c:geo kon niet ivm iphone) Wij hebben gelukkig vrij snel voor een leuk bedragje een tweedehands GPS van iemand kunnen overnemen. Dat is toch veel fijner (en nauwkeuriger) Welke GPS is volgens jou nauwkeuriger dan een Sony Xperia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loiariu Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 We hebben in de buurt alle groene gehad en willen nu wel eens verder. royal 1688 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 @twentse mug zodra je aan multi's begint is in MIJN ogen elke GPS beter dan welke smartphone ook. En laten we hier maar verder geen discussie hierover voeren want dat is al veel te vaak gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martinus1000 Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Probeer toch eens c:geo, het is hier al eerder genoemd. Vooraf gegeven way-points zijn daar gemakkelijk te selecteren én nieuwe coordinaten kun je ook toevoegen. Wanneer je het spelletje leuk genoeg vindt is een simpele (gebruikte?)GPSr ook een prima optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 @twentse mug zodra je aan multi's begint is in MIJN ogen elke GPS beter dan welke smartphone ook. En laten we hier maar verder geen discussie hierover voeren want dat is al veel te vaak gedaan. Heb je hiervoor een bron of een bewijs? Een site met testresultaten? Want dit is natuurlijk totale onzin. Locus Map Pro is mijn favoriete app voor de android. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden