speurvuur Geplaatst 3 mei 2016 Geplaatst 3 mei 2016 (bewerkt) Hoi, Na veel prutsen en youtube video's kijken, kom ik niet verder en wil vragen of iemand mij op weg kan helpen met GAPP. Ik heb mijn GC-credentials ingevuld en het lukt mij wel mijn gevonden cache-lijst te downloaden. Wat mij niet lukt is: 1) Rondom een coorordinaat in duitsland een straal van bijv. 10km alle geocaches zoeken 2) Langs een route van NL naar DU alle geocaches binnen 3km zoeken. Corrigeer me als ik het mis heb maar volgens mij moet ik eerst van een land alle geocaches binnenhalen (bijvoorbeeld voor NL uit het menu Scripts->UpdateNL) Echter het UpdateNL-script levert totaal geen caches op, de lijst blijft leeg. Wie kan mij met het bovenstaande helpen? Alvast bedankt. 3 mei 2016 bewerkt door speurvuur
barny Geplaatst 3 mei 2016 Geplaatst 3 mei 2016 volgens mij kan je beter die vraag stellen bij die andere forum daar zitten de mannetjes die deze app hebben gemaakt en elke vraag over hun lieveling beschouwen ze als een aanval dus zullen ze je graag helpen om hun genialiteit te laten herbevestigen Barny
speurvuur Geplaatst 3 mei 2016 Auteur Geplaatst 3 mei 2016 (bewerkt) Waar kan ik dat forum vinden?<edit>Wacht gevonden denk ik, ik zal de vraag daar eens stellen</edit> 3 mei 2016 bewerkt door speurvuur
barny Geplaatst 4 mei 2016 Geplaatst 4 mei 2016 ben benieuwed of je daar ook jaarlijks jou geld laat aftroggelen gewoon GSAK gebruiken, 1 keer een donatie en als grootste voordeel dat er een veel stabielere organisatie er achter zit Barny
ioHpeiH Geplaatst 4 mei 2016 Geplaatst 4 mei 2016 Het zal mijn naïviteit wel zijn, maar het voelt niet alsof mij geld is afgetroggeld als ik een donatie doe bij Global. 3
barny Geplaatst 4 mei 2016 Geplaatst 4 mei 2016 ioHpeiH dan ben ik toch wel benieuwd waarom je wel je geld laat afpakken bij de buren maar hier geen vrijwillige donatie doet Barny
no-name Geplaatst 4 mei 2016 Geplaatst 4 mei 2016 Niet omdat het moet, maar omdat het kan! (vanuit Parijs, waar mijn zoon een cache bij de Eiffeltoren uit een boom heeft gehaald, waarbij mijn klimuitrusting bestond uit een baguette met brie + une bouteille de vin rouge en een omkoop ijsje voor mijn zoon) ((uitgebreide log komt later)) Niet omdat het moet, maar omdat het kan! (vanuit Parijs, waar mijn zoon een cache bij de Eiffeltoren uit een boom heeft gehaald, waarbij mijn klimuitrusting bestond uit een baguette met brie + une bouteille de vin rouge en een omkoop ijsje voor mijn zoon) ((uitgebreide log komt later)) Oei! een dubbele plaatsing. Zal de Franse slag wel zijn (of de wijn)
ioHpeiH Geplaatst 4 mei 2016 Geplaatst 4 mei 2016 Barny, als ik maar enigszins het idee had dat het zinvol zou zijn om hier te doneren dan zou ik dat ook doen. Naast het forum kan ik op GC.nl geen enkele functionaliteit vinden waar ik wat aan heb. Misschien weet jij nog een goede reden? Nogmaals, de buren pakken mijn geld niet af. Ik doe dat vrijwillig, dat deed ik al voordat dat min of meer een verplichting werd. Ik doneer voornamelijk als blijk van waardering voor het werk dat er in GAPP en de website wordt gestopt. Die statistieken zijn niet zo interessant voor mij. Ik heb natuurlijk een en ander gelezen over de geschiedenis van GC.nl en G lobal en de pioniersrol die GC.nl ooit had. Maar dat is allemaal van voor mijn tijd. Ik heb dus ook niets met oude vetes. Daarom heb ik ook geen probleem met het bezoeken van beide sites :-) 3
Helmine Geplaatst 5 mei 2016 Geplaatst 5 mei 2016 Hey No-name, wil je mijn naam ook op dat logrolletje zetten? Toen wij er vorig jaar waren wemelde het er van de militairen.
thex Geplaatst 5 mei 2016 Geplaatst 5 mei 2016 En mijne ook, alleen waren er toen geen militairen :-). Kijk hier zoek ik: http://www.kiddooz.nl/album/albumdisney2007/slides/P8301293.html
no-name Geplaatst 5 mei 2016 Geplaatst 5 mei 2016 Ha, ha, Thex, je zat inde verkeerde boom!!! Geeft niet. Kan gebeuren. Je moet ook rekening houden met een paar meter afwijking. Wel een mooie klimuitrusting. Beter dan mijn stokbrood. @ Helmine; is goed,hoor! Als ik er weer langs kom. Vandaag weer andere plekjes bezoeken. Anders zet ik je naam wel in een willekeurige volgende. Maakt toch niet uit welke? Het gaat uiteindelijk om het puntje Het kan zijn dat ik een beetje off-topic ben, excusez-moi
thex Geplaatst 5 mei 2016 Geplaatst 5 mei 2016 Dammm, weer mis, heb ik dat weer maar voeg mijn naam maar toe ... opgelost .. .puntje
Helmine Geplaatst 5 mei 2016 Geplaatst 5 mei 2016 Toppie No Name. Wil jij dan nog een cacheje in Lille erbij? Voor wat hoort wat tenslotte
Aanbevolen berichten