bastos Geplaatst 1 mei 2016 Geplaatst 1 mei 2016 Bestaat er een app (android) van mapsource voor op een smartphone te zetten? of dergelijks.t.n.x.
0 Peetee Geplaatst 1 mei 2016 Geplaatst 1 mei 2016 (bewerkt) Volgens MrGPS (Hans Vaessen) is het enkel mogelijk met een Windows tablet. Maar als het er jou om gaat om m.b.v. een tablet waypoints op je gps te kunnen zetten, dan kun je ook hier eens kijken. 1 mei 2016 bewerkt door Peetee
0 bastos Geplaatst 1 mei 2016 Auteur Geplaatst 1 mei 2016 Neen,het is helaas een gewone smartphone waarop het zou moeten draaien.
0 StefandD Geplaatst 1 mei 2016 Geplaatst 1 mei 2016 Wat wil je er mee doen? Er zijn legio apps die ook waypoints, routes en tracks kunnen maken. OruxMaps kan Garmin kaarten weergeven (hoewel heel rudimentair en alleen kaarten waar geen registratie op zit).
0 bastos Geplaatst 1 mei 2016 Auteur Geplaatst 1 mei 2016 Pocket queries op openen,dat doe ik nu op een desk pc,vindt dat handig,sommige misschien niet ,ik wel.
0 StefandD Geplaatst 1 mei 2016 Geplaatst 1 mei 2016 PQ's kunnen door bijna elke geocaching-app geopend worden. De officiële gratis geocaching-app, c:geo, GDAK, Locus, enzovoorts. Je hoeft de PQ's niet eens op je telefoon te zetten, de apps downloaden ze zelf.
0 MarcoDomi Geplaatst 2 mei 2016 Geplaatst 2 mei 2016 C:geo is een fantastische app. Deze gebruik ik altijd naast mijn etrex 30. Veel plezier ermee.
Vraag
bastos
Bestaat er een app (android) van mapsource voor op een smartphone te zetten? of dergelijks.t.n.x.
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten