cirkel Geplaatst 21 april 2016 Geplaatst 21 april 2016 Het gpx bestand exporteren naar excel en daarin de volgored aanpassen. Ikzelf doe het altijd op min oregon 650 zelf."plan route
Diederikus Geplaatst 21 april 2016 Geplaatst 21 april 2016 Als ik meer dan één cache doe op een dag dan gaat de ene listing in de linker binnenzak (LiBiZa) en de andere in de rechter kontzak (ReKoZa).
de kikkers Geplaatst 21 april 2016 Geplaatst 21 april 2016 Died: dan houd je dus ruim 150 andere binnen, buiten, linker of rechter zakken over, voor nog andere leuke caches, die zonder meer de moeite van het lopen waard zijn, toch? Hoi Miracles: welkom op het forum. Leuk dat je ons nu al vrienden noemt. Dat klopt Veel geocachers zijn vrienden van elkaar, tenminste die hoop blijf ik nog steeds houden. Groetjes van Kikker
ML1 Geplaatst 22 april 2016 Geplaatst 22 april 2016 (bewerkt) Miracles65, mocht je GSAK gebruiken dan kost het wat extra tijd (zeker als je er 100 op een dag gaat doen) maar zou je het volgende kunnen doen: - Selecteer middels een filter in GSAK de caches die je wilt doen, - Gebruik 1 van de "eigen data" velden om de volgorde aan te geven, - Sorteer op het gebruikte "eigen veld" - Maak vervolgens vanuit GSAK een afdruk. De layout van de afdruk kun je zelf bepalen, mocht je extra velden / kolommen nodig hebben voor je aantekeningen, dan kun je daar de overige "eigen data velden" (het zijn er max 4) voor gebruiken. Geen idee of dit de meest handige manier is, maar dit zou moeten werken. Een andere optie is om na de filter selectie vanuit GSAK via CSV of tekst te exporteren en er een excel sheet van te maken. 22 april 2016 bewerkt door ML1
ikke Geplaatst 22 april 2016 Geplaatst 22 april 2016 Ja ik snap precies wat je bedoelt. Hij wil gewoon een uitdraai hebben van de Caches die hij wil doen. In de volgorde dat hij rijdt/loopt. Hier ben ik zelf ook wel een voorstander van, zo hoef je niet (bv) 5 vellen papier door te bladeren naar de juiste Cache. Gctour was daar inderdaad ideaal voor. En ondanks vele oplossingen om hem weer draaiende te krijgen, lukt mij dat ook niet meer. Rechtstreeks antwoord op een vraag schijnt in forums soms wat lastig te zijn.
miracles65 Geplaatst 22 april 2016 Auteur Geplaatst 22 april 2016 Wat een goede ideeën worden er geopperd. Daar kan Barny nog een puntje aan zuigen.@cirkel: dat ga ik zo eens proberen. Dat zou een simpele doeltreffende oplossing kunnen zijn. @Diederikus: Ook ludieke oplossingen zijn welkom. Dat houd het levendig @de kikkers: ik was die hoop deze week heel even kwijt, maar na de opkikker van pd8mat kreeg ik weer inspiratie. @ML1: Momenteel gebruik ik GSAK (nog) niet. Ik heb het wel eens geprobeerd maar vond het vrij complex. Maar zo'n toevoeging in een eigen kolom kan in dit geval zeer handig zijn. @ikke begrijpt mijn vraagstelling, maar ik vermoed de overige reactie-gevers nu ook wel. Ik sta nog steeds open voor ideeën, maar hiermee kan ik alvast aan de slag. Dank jullie allen!
miracles65 Geplaatst 22 april 2016 Auteur Geplaatst 22 april 2016 Cirkel, Heb jij ervaring om het in Excel over te halen? Ik best wel, maar kan geen instelling vinden die het in de juiste kolomvorm weergeeft. Bij alle instellingen die ik heb geprobeerd blijft het onoverzichtelijk.
barny Geplaatst 23 april 2016 Geplaatst 23 april 2016 LOL miracles65 dat je mijn advies zo ten harte neemt zo blijf je ruimte houden dat je misschien ooit nog eens geocacher kan/zal worden je heb nu al een (minimaal, maar meer mag ook, maar zal wel niet) 10 euro in een beerput gegooid, en daar niets van gekregen de enige echte rustgevende oplossing die ik je gaf is totaal gratis Barny
roewin Geplaatst 23 april 2016 Geplaatst 23 april 2016 Ik maak nog wel eens gebruik van http://gebweb.net/optimap/ Hier geef je de coördinaten in en er wordt een meest logische route berekend. Van A naar Z in lijn of een rondje.
Aanbevolen berichten