Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
zie hier een andere site , waar je een sms dienst kan aanmaken.

www.neotel.nl

Gebruik hem zelf ook, werkt perfect en de uitbetalingen zijn in ieder geval hoger dan bij smslorre

groetjes

Het uitgangspunt was dat de uitbetalingen niet in eigen zak verdwijnen en voor een goed doel bestemd zouden zijn. Het is namelijk niet toegestaan om ook maar een cent aan een cache te verdienen. :kissie:

Luchtkastelen hebben hoge onderhoudskosten.

Geplaatst

Zou je hier dan zoveel mee verdienen? En wat is verdienen? Er worden ook kosten gemaakt met deze hobby, zoals bijvoorbeeld benzinekosten. Ik denk dat het zelfs niet eens kostendekkend kan worden met zo'n dienstje.

Geplaatst (bewerkt)
Zou je hier dan zoveel mee verdienen? En wat is verdienen? Er worden ook kosten gemaakt met deze hobby, zoals bijvoorbeeld benzinekosten. Ik denk dat het zelfs niet eens kostendekkend kan worden met zo'n dienstje.

Zeker weten. Ik heb net even gekeken wat ik in een jaar tijd heb 'verdiend':

A Grand Total of: € 4,79 :blush:

bewerkt door Peetee
Geplaatst (bewerkt)

Ieder hobby kost geld. Dat kun je niet laten vergoeden door aan caches te gaan verdienen. Caches waar aan verdiend wordt, worden volgens mij op nonactief gezet. Ik heb het dus over commerciele caches. Verdienen is verdienen, ook al is het een cent ;) Maar, mijn reactie werd volgens mij serieuzer opgevat dan bedoeld.

Ik kan wel merken dat je zelf nog geen cache verstopt hebt. Een beetje cache kost een veelvoud van wat PeeTee hieronder schrijft.

Munitiekist 5,00

logboekje, pen en ander los materiaal 12,50

goodies 50,00

fototoestel met rolletje en flitser 7.50

Grote groene sticker plm 3,50

gemeentelijke leges 30 euro/steekpenningen boswachter 25 euro

:blush:

[

Zeker weten. Ik heb net even gekeken wat ik in een jaar tijd heb 'verdiend':

A Grand Total of: € 4,79  ;)

Valt me niets tegen Piet. Dat is toch een redelijk bakkie espresso ....

Doet die parrot het nog dan? Ik dacht dat het al lang weer tot het verleden hoorde.

De vorige schrijver had het ook over Veeeeel meer verdienen dan met die parrot ;)

Rijkdom zit 'm niet in wat je ontvangt, maar in wat je geeft.

bewerkt door Kruimeldief
Geplaatst
steekpenningen boswachter 25 euro

Duidelijk nog nooit van onderhandelen gehoord!!! :blush:

(In Noord-Holland knijpen ze een oogje dicht voor een kratje Gerste-nat!!! ;) )

Geplaatst

steekpenningen boswachter 25 euro

Duidelijk nog nooit van onderhandelen gehoord!!! :blush:

(In Noord-Holland knijpen ze een oogje dicht voor een kratje Gerste-nat!!! ;) )

En wat doen ze dan met de andere, overgebleven, oog?

Je moet geen muggen doodslaan met een olifant.

Dat andere oog gebruiken ze om alles door de vingers te zien!! ;)

Geplaatst

Ieder hobby kost geld. Dat kun je niet laten vergoeden door aan caches te gaan verdienen. Caches waar aan verdiend wordt, worden volgens mij op nonactief gezet. Ik heb het dus over commerciele caches. Verdienen is verdienen, ook al is het een cent ;) Maar, mijn reactie werd volgens mij serieuzer opgevat dan bedoeld.

Ik kan wel merken dat je zelf nog geen cache verstopt hebt. Een beetje cache kost een veelvoud van wat PeeTee hieronder schrijft.

Tuurlijk iedere hobby kost geld, maar daarom vind ik zo'n sms-dienst die maar een paar euro per jaar opbrengt niet echt dat je er geld aan verdient. De kosten t.o.v. opbrengst zijn vele malen groter. Ik zie het meer als stukje service en niet echt iets als commercieels.

Heb ik zelf geen caches verstopt??? Dat is nieuw voor mij :rolleyes: Ik heb alleen nog geen sms-service :D

Geplaatst
Heb ik zelf geen caches verstopt??? Dat is nieuw voor mij  :rolleyes: Ik heb alleen nog geen sms-service  :D

Yja, ik ken niet iedere cacher en als er iemand het alleen maar heeft weet je wat het cachen kost aan benzine dan denk ik automatisch dat zo iemand geen cache heeft verstopt. Omdat een cache verstoppen voor mij duurder is dan een maand lang cachen fo zelfs duurder dan een paar maand cachen.

Geplaatst (bewerkt)

Een SMS-dienst,

Ja die heb ik ook zeker makkelijk bij de lange caches! Als je dan een foutje maakt kun je lang blijven zoeken. Dus als je er echt niet uit komt is het een goede dienst.

Maar alle omzet die de dienst genereerd gaat bij mij gelijk naar War child!

Dus zelf zal en WIL er niets aan verdienen.

Als je mijn dienst wil gebruiken moet je goed zoeken op mijn eigen homepage en op de cache pagina.

Ik heb persoonlijk meer respect voor de mensen die de route gewoon helemaal uit lopen dan dat ze gelijk een SMS sturen voor de eindcoords.

Greetz Masterchef.

PS Elke hobby kost geld en cachen dus ook als je geen geld wilt uitgeven blijf dan lekker op de bank zitten!!!!

bewerkt door masterchef
Geplaatst
Valt me niets tegen Piet. Dat is toch een redelijk bakkie espresso ....

Doet die parrot het nog dan? Ik dacht dat het al lang weer tot het verleden hoorde.

De vorige schrijver had het ook over Veeeeel meer verdienen dan met die parrot :D

Ja, hij doet het nog. Niet op alle sites evengoed trouwens. Maar dat heeft volgens mij meer te maken met het feit dat de parrot wat minder goed communiceert met zijn achterban, waardoor tussentijdse (nummer)wijzigingen niet goed in de cache-pagina's zijn verwerkt.

Over die andere dienst:

Die mag dan een betere uitbetaling hebben, maar hij kost ook duidelijk meer: ik lees tenminste over € 50,-- setup-kosten en dan vervolgens nog eens € 50,-- per maand.

Probeer dat eerst maar eens terug te verdienen met een cache-pagina. Dat wordt dus helemaal niks! :rolleyes:

Nee, ik zie de dienst gewoon als een extraatje, net als Masterchef dat doet. Een extra service. Men kan er gebruik van maken. Maar dat hoeft men in het geheel niet.

• 4 weeks later...
Gast frostyrebel
Geplaatst
Over die andere dienst:

Die mag dan een betere uitbetaling hebben, maar hij kost ook duidelijk meer: ik lees tenminste over € 50,-- setup-kosten en dan vervolgens nog eens € 50,-- per maand.

Probeer dat eerst maar eens terug te verdienen met een cache-pagina. Dat wordt dus helemaal niks! :dribble:

Nee ik denk dat je het verkeerd hebt gelezen, de setup kosten en maandelijkse gelden alleen bij een eigen keyword. Ze hebben namelijk ook diverse sub-keywords die helemaal niets kosten.

peace :thumbup:

Geplaatst

Ikzelf gebruik de papagaai ook en dat bevalt prima. Die Neotel dienst is veel ondoorzichtiger, zo lijkt het. Ik kreeg van de eigenaar (met een zeer allochtoon klinkende naam) een mailtje dat ik smslorre gebruikte maar dat hij beter betaalde... Nou hou ik niet van dat soort mailtjes, maar toch even gaan kijken (elke dubbeltje meer per SMS is sneller een TB in beweging tenslotte). Nee, de site is minder overzichtelijk, aanmelden is minder doorzichtig en meer van dat soort kleine dingen. Ik hou het bij de papagaai. ;)

Geplaatst
Vind ik eigenlijk ook. Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken hoe hij/zij wil cachen en wanneer/waarom hij/zij een hint zou willen opvragen. Ik zou me bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat een vrij lange multi voor een gezin met kleine kinderen een te grote belasting is.

De multi kan juist misschien heel leuk zijn voor een gezin met kleine kinderen, maar dan kan het erg frustrerend zijn als er dan aan het eind geen cache te vinden is (rekenfout of 1 punt gemist ofzo). Dan is die dienst weer een uitkomst, want die kinderen hebben best recht op een 'beloning'. Zo'n gezin zal dan echt niet alleen het eindpunt willen, maar juist de multi willen doen (puzzelen is leuk met kinderen) en omdat de kans op een 'not found' met die dienst kleiner wordt en de kinderen dus tevreden blijven.. ;)

Nico.

Geplaatst

Caches moeten toch ook niet te makelijk worden.

Het is al eens eerder genoemd op het forum in een discussie. Het blijft een sport, en dan verlies je ook weleens. Vaak helpt een mailtje naar de eigenaar wel om een tip te krijgen om weer verder te kunnen.

ANders moet je je toch houden bij de caches met 1 ster. Dan hou je het voor jezelf makelijker.

Mark

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...