Peetee Geplaatst 28 mei 2004 Auteur Geplaatst 28 mei 2004 wat maakt het nou uit voor de eigenaar van de cache dat iemand via deze dienst de eindcoordinaten opvraagt en zo daar dan meteen op af gaat? Naar mijn idee doe je cachen voor jezelf ... Vind ik eigenlijk ook. Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken hoe hij/zij wil cachen en wanneer/waarom hij/zij een hint zou willen opvragen. Ik zou me bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat een vrij lange multi voor een gezin met kleine kinderen een te grote belasting is. En heeft een cacheplaatser daar toch problemen mee, dan meldt hij toch gewoon geen eindcoördinaten aan via de dienst!
mgr Geplaatst 29 mei 2004 Geplaatst 29 mei 2004 Een SMS-je voor elke 'deelvraag' kan ook. Het vinden van het coord van de eindstash moet na het laatste antwoord dan wel een keertje lukken. En het moedigt aan om beter te zoeken. Gr.M.
postman Geplaatst 30 mei 2004 Geplaatst 30 mei 2004 'Hé, da's leuk! daar was ik al een hele tijd naar op zoek. Dat bied perspectieven! Bedankt PeeTee
BigBird Geplaatst 3 juni 2004 Geplaatst 3 juni 2004 Lijkt me een perfecte ondersteuning van moeilijke multi's! Is de informatie de terugkomt statisch (altijd hetzelfde antwoord) of kan je ook je huidige coords sturen en de dichtstbijzijnde (single) cache informatie terugkrijgen? Reintje en consorten, pak dit op!
elsinga Geplaatst 3 juni 2004 Geplaatst 3 juni 2004 De info is altijd statisch. Tenminste, zonder een speciale koppeling. Dan zou je heel makkelijk elke soort info kunnen opvragen die je wilt, maar dan moet je als aanbieder wel aan het programmeren.
Ranonkel Geplaatst 21 januari 2005 Geplaatst 21 januari 2005 Het is natuurlijk ook mogelijk om bij elke wp een code te zetten die je moet hebben om een hint op te vragen over de volgende wp cq eindcoords.
Vinnie1 Geplaatst 27 januari 2005 Geplaatst 27 januari 2005 Het is nu wachten op de eerste SMS multi cache niet moeilijk, wel duur Groet, Vinnie1
elsinga Geplaatst 28 januari 2005 Geplaatst 28 januari 2005 Hehehe! Iets voor een event. Lekker rijk worden!
tjong Geplaatst 28 januari 2005 Geplaatst 28 januari 2005 site down? ik zal es vragen bij iemand voor een (goedkoper) alternatief.
team wolfje Geplaatst 28 januari 2005 Geplaatst 28 januari 2005 site down? ik zal es vragen bij iemand voor een (goedkoper) alternatief. <{POST_SNAPBACK}> Nee Hoor doet het alweer
elsinga Geplaatst 28 januari 2005 Geplaatst 28 januari 2005 Kreeg net een netjes mailtje van de sitebeheerder dat de site inderdaad een paar uur onverwacht down was. Netjes.
Team Firefox Geplaatst 30 januari 2005 Geplaatst 30 januari 2005 kom er al een paar dagen niet in, tenminste tot aan het aanmaken van een nieuwe account, maar verder ook niet....
elsinga Geplaatst 30 januari 2005 Geplaatst 30 januari 2005 Ben er vandaag nog in geweest, zonder problemen...
Team Firefox Geplaatst 30 januari 2005 Geplaatst 30 januari 2005 (bewerkt) Met de pop-up killer uit kom ik er ook niet in.... 30 januari 2005 bewerkt door blokr
Gast frostyrebel Geplaatst 12 mei 2005 Geplaatst 12 mei 2005 zie hier een andere site , waar je een sms dienst kan aanmaken. www.neotel.nl Gebruik hem zelf ook, werkt perfect en de uitbetalingen zijn in ieder geval hoger dan bij smslorre groetjes
Aanbevolen berichten