Peetee Geplaatst 5 februari 2016 Geplaatst 5 februari 2016 Ik heb hem zelf niet gedaan, maar ik meen dat er een cache was waar je een auto moest tracken om op die auto de cachecoördinaten te vinden. M.a.w. de cache reisde niet, maar het waypoint dat naar de cache verwees. Zou dat mogelijkheden kunnen bieden? Deze bedoel je denk ik: http://coord.info/GC26FGC Precies. Dat is 'm.
barny Geplaatst 7 februari 2016 Geplaatst 7 februari 2016 Hallo allemaal Het is dus niet mogelijk dus het draadje kan gesloten worden. wellicht komen we anders in Artis etc uit. gr Montebaldo alles is mogelijk, het gebrek aan fantasie maakt de meeste dingen onmogelijk Barny
Diederikus Geplaatst 7 februari 2016 Geplaatst 7 februari 2016 (bewerkt) alles is mogelijk, het gebrek aan fantasie maakt de meeste dingen onmogelijk Het op een onnavolgbare manier buigen van de regels zonder de reviewers te misleiden is ongetwijfeld mogelijk in jouw fantasie. Maar kun je ons schamele stervelingen niet wat op weg helpen? 7 februari 2016 bewerkt door Diederikus
barny Geplaatst 7 februari 2016 Geplaatst 7 februari 2016 revieuwers nooit misleiden, als we ooit eens het geluk hebben dat er (opr)echte NLrevieuwers komen word je daarop meteen afgerekend, alles wat je beweert word namelijk bewaard bij de cache maar je hoeft natuurlijk niet alles tegen de revieuwers te zeggen, zorg dat je de richtlijnen kan, dan weet je ook wat je moet vertellen tegen de revieuwers om je cache gepubliceerd te krijgen. gewoon weten wat je moet doen, je fantasie laten stromen door de richtlijnen heen en je ziet altijd openingen Barny
MarcoDomi Geplaatst 7 februari 2016 Geplaatst 7 februari 2016 Woehoe Barny, dat klinkt filosofisch! ?
Aanbevolen berichten