JQ en LQ Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Als onze vrienden op vakantie zijn kijken we wel eens op elkaars profiel. Gewoon om eens te kijken waar ze zoal gewandeld hebben. Sinds enkele weken lukt het niet meer om te kijken welke caches ze gevonden hebben. Het openen lukt niet meer. Hij blijft maar draaien en draaien. Dit is al weken zo. En ook onze vrienden kunnen niet meer op ons profiel. Een ander profiel openen is geen probleem. Iemand al eerder mee gemaakt? Jq en Lq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eftelaar Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Ik heb het even geprobeerd, maar bij mij doet ie het gewoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JQ en LQ Geplaatst 22 november 2015 Auteur Share Geplaatst 22 november 2015 Ja bij mij ook van iedereen BEHALVE bij onze vrienden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Cacher legen in je browser, uitloggen, opnieuw aanmelden en nog eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Cacher legen in je browser, uitloggen, opnieuw aanmelden en nog eens kijken. Dat zou inderdaad wel eens kunnen helpen. Hier lees je hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 (bewerkt) Cacher legen in je browser..... Volgens mij doet dat behoorlijk pijn en daar gaat je computer echt niet beter van werken ! Cache legen: probeer eens de gratis versie van CCleaner. Die gebruik ik al jaren, werkt perfect. Extra informatie: Tweakers.Net 22 november 2015 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JQ en LQ Geplaatst 27 november 2015 Auteur Share Geplaatst 27 november 2015 Helaas . We hebben het beide geprobeerd. Maar zonder resultaat. Toch bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Ik heb net ook op jullie profiel gekeken op .COM, en hij geeft inderdaad de lijst met caches niet terug. Even een ticket bij GS indienen. Addendum: komt wel met response maar het duurt bijna een kwartier. 27 november 2015 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 GSAK leest jullie logjes vlot in, daar zit de crux dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JQ en LQ Geplaatst 1 december 2015 Auteur Share Geplaatst 1 december 2015 Nou heb ik een ticket ingediend bij GC Verzonden en een Ticket ID nummer gekregen. Mailadres klopt maar kan ik het niet geopend krijgen. Is er nog een andere manier om daar mee in contact te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden