Veendammer Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Goedemiddag medecachers, Om een nieuwe cache zo goed als mogelijk te verbergen zoek ik hiervoor een camouflagenet.Op internet even gezocht en gevonden (webwinkels, marktplaats), maar niet exact wat ik zoek. De prijzen zijn behoorlijk aan de hoge kant, maar dat komt mede omdat deze doeken en een veel te groot formaat verkocht worden. Ik zoek een stukje van ~2 x 1 meter. Er zijn wel webwinkels welke ze per meter verkopen, maar betaald dan een keer zoveel met verzendkosten. Hebben jullie ideeën waar ik zo'n doek verder kan verkrijgen of misschien iemand die een stukje over heeft - Liefst in de provincie Groningen - Opm: Ik heb nog gedacht om het object te beschilderen met camouflagekleuren, maar dat lijkt me niet de beste en mooiste optie. Andere ideeën zijn natuurlijk altijd welkom. Gr,Veendammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eftelaar Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik zou eens bij een dump kijken. Daar hebben ze vaak allerlei leger-gerelateerde artikelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cache in het handje Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Op de markt zijn uw coins een daalder waard ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Major_Dundee Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 http://www.camouflagenet-shop.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik vermoed dat hij meer een camouflage doek zoekt ? Ipv een 'open' net.... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jarod67 Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 stukje gordijn vitrage oid en dan twee kleuren spuitbusverf en leef je uit. werkt perfect. gr, Jarod67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Antiworteldoek gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Op facebook bij geocache items kijken. Stond laatst iemand met dergelijke lappen in de aanbieding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden