Spring naar bijdragen

Wanneer Zijn Nieuwe Caches Te Zien In Gsak


merijn

Aanbevolen berichten

Je weet dat je met het knopje Total # het aantal caches kunt opvragen zonder je api budget te gebruiken ? Ik krijg ongeveer 1500 als ik belgie uitsluit.


Vreemd, ziet er goed uit.


Zeeland 540, zeeland en brabant ruim 1500. Even dacht ik dat als een CO de provincie niet heeft ingesteld, deze niet mee komt. Zelf gebruik ik gewoon Land=Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je weet dat je met het knopje Total # het aantal caches kunt opvragen zonder je api budget te gebruiken ? Ik krijg ongeveer 1500 als ik belgie uitsluit.

Vreemd, ziet er goed uit.

Zeeland 540, zeeland en brabant ruim 1500. Even dacht ik dat als een CO de provincie niet heeft ingesteld, deze niet mee komt. Zelf gebruik ik gewoon Land=Nederland.

total # is mij totaal onbekend en kan deze ook nergens vinden

bewerkt door merijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu op pagina 2 een load settings opgeeft, en hierin aangeeft dat de userflag gezet moet worden, kun je achteraf filteren op de caches die geladen zijn. Wellicht geeft dat nog aanwijzingen. De macro op Facebook GSAK - Gebruikers, haalt op basis van de recentste publicatie log voor heel nederland, belgie, luxemburg of een combi de nieuwste caches op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu op pagina 2 een load settings opgeeft, en hierin aangeeft dat de userflag gezet moet worden, kun je achteraf filteren op de caches die geladen zijn. Wellicht geeft dat nog aanwijzingen. De macro op Facebook GSAK - Gebruikers, haalt op basis van de recentste publicatie log voor heel nederland, belgie, luxemburg of een combi de nieuwste caches op.

hier raak ik je kwijt moet dit eens gaan uitzoeken wat dat is

 

Je weet dat je met het knopje Total # het aantal caches kunt opvragen zonder je api budget te gebruiken ? Ik krijg ongeveer 1500 als ik belgie uitsluit.

Vreemd, ziet er goed uit.

Zeeland 540, zeeland en brabant ruim 1500. Even dacht ik dat als een CO de provincie niet heeft ingesteld, deze niet mee komt. Zelf gebruik ik gewoon Land=Nederland.

total # is mij totaal onbekend en kan deze ook nergens vinden

 

totaal ondertussen gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het menu GPX Load heeft ook instellingen. Je kunt hier de userflag aan laten zetten als een cache geudate wordt. Deze settings kun je opslaan, en op pagina 2 van het menu Get Geocaches kun je deze GPX Load instellen. In de GPX Load kun je o.a. ook filteren, een post macro laten lopen, aangeven of een cache gewist moet worden voor geladen etc. Als de userflag voor alle vernieuwde caches is aangezet, kun je filter op Userflag=aan. Dan weet je ook wat het menu Get Geocaches net geladen heeft. Dit kunnen dan nooit caches zijn die door de CO zijn gearchiveerd. Zoals nu ingesteld weet jij niet wat Get Geocaches heeft geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het menu GPX Load heeft ook instellingen. Je kunt hier de userflag aan laten zetten als een cache geudate wordt. Deze settings kun je opslaan, en op pagina 2 van het menu Get Geocaches kun je deze GPX Load instellen. In de GPX Load kun je o.a. ook filteren, een post macro laten lopen, aangeven of een cache gewist moet worden voor geladen etc. Als de userflag voor alle vernieuwde caches is aangezet, kun je filter op Userflag=aan. Dan weet je ook wat het menu Get Geocaches net geladen heeft. Dit kunnen dan nooit caches zijn die door de CO zijn gearchiveerd. Zoals nu ingesteld weet jij niet wat Get Geocaches heeft geraakt.

momenteel heb ik gewoon de standaard

 

Schermafdruk%202015-10-17%2015.23.43.png

bewerkt door merijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een volgende keer aanvinken: Wis eerst alle markeringen, Zet markering aan en klik standaard uit. Daarna opslaan als "merijn". Op pagina 2 van Get Geocaches merrijn nu noemen in het veldje Load Setting.

De markeervlaggen (= uservlaggen) worden dan uitgezet, en aangezet voor de net geladen caches. Door nu Zoek => Filter => Markering te selekteren krijg je alleen de lijst met net bijgewerkte caches te zien. Die zou rond 1550 moeten zitten en alleen niet de status archived mogen hebben. Als het aantal beneden de 6000 is zitten ook alle nieuwe caches daarbij. Wil je alleen de nieuwe caches hebben (wat zuiniger is), dan een datum periode opgeven (bv vanaf een week geleden tot over 3 weken).

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een volgende keer aanvinken: Wis eerst alle markeringen, Zet markering aan en klik standaard uit. Daarna opslaan als "merijn". Op pagina 2 van Get Geocaches merrijn nu noemen in het veldje Load Setting.

De markeervlaggen (= uservlaggen) worden dan uitgezet, en aangezet voor de net geladen caches. Door nu Zoek => Filter => Markering te selekteren krijg je alleen de lijst met net bijgewerkte caches te zien. Die zou rond 1550 moeten zitten en alleen niet de status archived mogen hebben. Als het aantal beneden de 6000 is zitten ook alle nieuwe caches daarbij. Wil je alleen de nieuwe caches hebben (wat zuiniger is), dan een datum periode opgeven (bv vanaf een week geleden tot over 3 weken).

heeft helaas nog niet het gewenste reultaat maar moet helaas nu weg ga met dit alles nog wel verder bedankt voor je kennis over gsak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker geen onbekende voor mij, de basis is nl van mijn hand. Maar de buurtjes willen nu geld zien. Dat heb jij er wel voor over, voor je FTF's, maar veel anderen betalen liever niet aan de buurtjes voor iets waar ze ook aan GS voor betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken waaraan zij hun geld willen besteden. Ik denk alleen niet dat waarvoor betaald wordt, of het nu de diensten bij de buurtjes zijn of bijv. project gc.com, door GS geleverd worden. Net al velen heb ik dit bedrag er inderdaad meer dan graag voor over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...