Spring naar bijdragen

Wanneer Zijn Nieuwe Caches Te Zien In Gsak


merijn

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ik update hem wekelijks via -.geocaching.com api toegang -.geocaches ophalen en selecteer dan een gebied rondom een bepaal punt (vaak mij thuis) een cirkel van 30 km maar de laatste nieuwe caches van de afgelopen 3 weken staan daar niet in soms staan er caches als gearchiveerd tewijl ze dit niet zijn en omgekeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen post load macro binnen de gpx load settings geactiveerd ? Wat je nl omschrijft kan niet.

Maar ik doe dit al een tijdje (ongeveer 2 jaar) via gsak en zar recentelijk dat nieuwe caches er pas erg laat instaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zie jij dat aan, want de Plaatsingsdatum in de gsak kolom is de creatiedatum van de cache pagina (de placed date), niet de publicatiedatem door de reviewer. Deze is als een speciaal type log te zien. Dat je suggereert veel recente caches te laden die allemaal gearchiveerd zijn, kan niet, aangezien het menu gearchiveerde caches niet laadt, wel caches die offline zijn

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BTW de genoemde Publish Date in het menu is niet iets wat je later in GSAK terugvindt. Wel onbevredigend en vreemd, maar dit is een onderdeel van de live-api. Wil je gebruiks gemak en zekerheid. Op FB is een GSAK groep, met daar een macro die het allemaal voor je regelt. Die zoekt ook de publish logs op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe caches waar ik via mail bericht van krijg de afgelopen 2 weken b.v. zijn niet terug te vinden in gsak. Sommige caches die na dubbel kliken in gsak de site openen staan daar soms als gearchiveerd en soms zijn ze volgens gsak gearchiveerd maar volgens de site wel beschikbaar.

Maar her gaar me vooral om waarom nieuwe caches bij mij pas zo laat (na enkeleweken ) in gsak verschijnen


BTW de genoemde Publish Date in het menu is niet iets wat je later in GSAK terugvindt. Wel onbevredigend en vreemd, maar dit is een onderdeel van de live-api. Wil je gebruiks gemak en zekerheid. Op FB is een GSAK groep, met daar een macro die het allemaal voor je regelt. Die zoekt ook de publish logs op.

heb geen face boek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je alles binnen 30 km zone ophaalt heb je wellicht meer caches dan je live-api budget (ik heb er 5059 momenteel). Waarom haal je niet iedere week de caches van die laatste week op ?

Saldo is na het ophalen 5598

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een rest saldo hebt van 5598 (van 6000) na downloaden, heb je er 2 geladen. Welke data kies jij dan, want je kunt perioden aangeven van maximaal 30 dagen.

Zie het even verkeerd, je hebt er 402 geladen. Nogmaals: welke datums kies je dan (ik neem aan de inbetween optie).

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Publiceer maar een plaatje van pagina 1 en pagina 2 van het menu, en vergeet vooral je home coordinaat niet weg te poetsen.


Ik krijg in een cirkel van 30 km rond bergen op zoom, 1772 nederlandse caches. Dat is veel meer dan jouw 402. Ik ben echt benieuwd wat je aan het doen bent.


Er zit niets in je ignore lijst (caches die je ooit weggegooid hebt, met het vinkje "niet meer laden" op aan) ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Publiceer maar een plaatje van pagina 1 en pagina 2 van het menu, en vergeet vooral je home coordinaat niet weg te poetsen.

Ik krijg in een cirkel van 30 km rond bergen op zoom, 1772 nederlandse caches. Dat is veel meer dan jouw 402. Ik ben echt benieuwd wat je aan het doen bent.

Er zit niets in je ignore lijst (caches die je ooit weggegooid hebt, met het vinkje "niet meer laden" op aan) ?

Krijg het bericht dat ik geen afbeeldingen mag plaatsen ga ff zoeken hoe ik dit kan veranderen of omzeilen

En ja er zitten een paar boomklim caches in de ignoge list

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Publiceer maar een plaatje van pagina 1 en pagina 2 van het menu, en vergeet vooral je home coordinaat niet weg te poetsen.

Ik krijg in een cirkel van 30 km rond bergen op zoom, 1772 nederlandse caches. Dat is veel meer dan jouw 402. Ik ben echt benieuwd wat je aan het doen bent.

Er zit niets in je ignore lijst (caches die je ooit weggegooid hebt, met het vinkje "niet meer laden" op aan) ?

Krijg het bericht dat ik geen afbeeldingen mag plaatsen ga ff zoeken hoe ik dit kan veranderen of omzeilen

en ja er zitten een paar boomklim caches op de ignore lijst

Schermafdruk%202015-10-17%2014.24.30.png

en

Schermafdruk%202015-10-17%2014.24.38_1.p

bewerkt door merijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...