Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hi folk,

ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren voor het aanschaffen van een gps en heb mij hier aangemeld zodat ik alles in het forum kon lezen.

nu heb ik van een collega een gps gekregen want die gebruikt hem niet meer ( Etrex vista hcx).

omdat ik mij ook op het internationale geocaching site heb aangemeld wil ik eigenlijk overal dezelfde profiel naam hebben want dat lijkt mij handiger.

hoe doe ik dat? en kan dat wel? zijn er moderators die mij daar mee kunnen helpen?

of moet/kan ik mijn profiel verwijderen en dan er een opnieuw maken?

wie o wie kan mij helpen?

Geplaatst

Hallo edt,

Als het gaat om jouw forumnaam hier op dit forum, dan is het waarschijnlijk de kortste klap om even een nieuw account aan te maken. Maar je kunt ook een PM sturen naar Geoman. Die kan het dan binnenkort even via de forumsoftware aanpassen.

Geplaatst

ehhh, 2 berichten, waarvan de eerste is "hoe kan ik mijn profiel naam veranderen"

dus nog nooit en bericht geplaatst, waarom dan niet gewoon zoals is voorgesteld een nieuw account met wel de juiste naam?

er huizen rare gasten onder de nieuwe generatie geoprutsers

Barny

• Top! 1
Geplaatst

Lastig dilemma Ed. Eerst word je gevraagd een profielnaam aan te maken. Dat doe je dan even snel. Later denk je na. Dit is niet wat je wilt. Aan jou heeft het niet gelegen. Begrijpelijk dat je al je berichten onder dit account wil bewaren, er zal veel nuttige informatie tussen zitten.

Wat je ook kunt doen is bij Geocaching.com je naam veranderen. Dan loopt dat synchroon met je naam hier. Of heb je daar ook al een paar caches gedaan en dreigen die dan verloren te gaan?

Moeilijke kwestie, iemand nog meer oplossingen?

Geplaatst

forum vervuiling barny.....meerdere accounts en er maar eentje gebruiken is niet echt de bedoeling dacht ik.

Geplaatst

nobel, maar totaal nutteloos,

tussen de 1500+ accounts valt eentje extra echt niet op

Barny

Geplaatst

goed dat je precies weet hoeveel dode accounts er op dit forum zijn....bloed irritant voor moderators, ze houden idd nutteloos ruimte bezet.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...