Spring naar bijdragen

Geocaching Rugzak Gevonden Langs Valleikanaal (Leusden, Woudenberg)


GeoDutch

Aanbevolen berichten

Ik kreeg via Facebook een foto doorgestuurd van een zwarte Camelbak rugzak, overduidelijk van een geocacher.
Mis je een tas? Mail me even op gebruikersnaam at gmail. Ik breng je dan in contact met de vinder.

 

De tas heeft nogal specifieke kenmerken, dus als je die weet te noemen is het snel helder :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie dat dit berichtje niet op de voorpagina van geocaching.nl terechtkomt. Op zich niet vreemd met "persoonlijke mededlingen".

 

Waar zou dit berichtje geplaatst kunnen worden om toch ook een hit op de voorpagina te kunnen creëren? Ik hoop een medecacher aan z'n spullen terug te helpen, dus alle exposure is welkom :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat dit berichtje niet op de voorpagina van geocaching.nl terechtkomt. Op zich niet vreemd met "persoonlijke mededlingen".

 

Waar zou dit berichtje geplaatst kunnen worden om toch ook een hit op de voorpagina te kunnen creëren? Ik hoop een medecacher aan z'n spullen terug te helpen, dus alle exposure is welkom :)

 

Ik heb het even verplaatst, zodat het op de startpagina staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eergisteren, anderhalf uur na het bericht op Facebook was de eigenaar al bekent

hoe vaak moet dit nog voorbij komen omdat mensen uit populisme denken dit weer eens via internet te moeten oprakelen?

als je dit soort dingen vind laat je toch een briefje achter met een telefoonnummer en de mededeling dat je hem op de eerste werkdag afgeeft aan de gemeente waar gevonden voorwerpen thuishoren

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die plaatsen berichten zonder te weten waar het over gaat, zich ook niet verdiepen waar het over gaat en niet controleren waar het over gaat en de stumpers die ook niet weten waar het over gaat, zich ook niet verdiepen waar het over gaat en niet controleren waar het over gaat het dan ook weer gaan delen met de opmerking contact me en ik breng je dan in contact met de andere,

.

zo iets dus, het hersenloos populair doen zonder enige eigen onderzoek vooraf

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...