eikenboom Geplaatst 24 juli 2015 Geplaatst 24 juli 2015 ik heb een oregon waarop ik heel lastig spoiler foto's kan downloaden, maar kent iemand een garmin apparaat waar ze automatisch op worden gedownload? alvast bedankt
Icemen4 Geplaatst 24 juli 2015 Geplaatst 24 juli 2015 Misschien heb je hier wat aan? http://www.javawa.nl/cachefotos.html
eikenboom Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Geplaatst 25 juli 2015 dat is dus inderdaad die omslachtige manier die ik ook wel eens gebruik, maar dan moet je van tevoren weten dat je de spoiler mee wilt nemen. Ik hoopte dat er een mogelijkheid zou zijn om bij het downloaden de foto's mee te nemen. In Nederland download ik de cache even op mijn iPhone, maar in het buitenland is internet te duur...
Geo-Brein Geplaatst 25 juli 2015 Geplaatst 25 juli 2015 Je kan overwegen om een programma als GAPP te gebruiken. Daarmee zet je de listings mét spoilerfoto's op de gps.
eikenboom Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Geplaatst 25 juli 2015 bedankt, ga ik eens naar kijken, kjkt erg op GSAK wat ik nu gebruik...
Geo-Brein Geplaatst 25 juli 2015 Geplaatst 25 juli 2015 bedankt, ga ik eens naar kijken, kjkt erg op GSAK wat ik nu gebruik... Oh, je gebruikt gsak? Bestaat er dan geen macro om hetzelfde te kunnen doen?
eikenboom Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Geplaatst 25 juli 2015 de enige die ik kan vinden maken gebruik van POI files en dat wordt dus weer omslachtig werken...
eikenboom Geplaatst 26 juli 2015 Auteur Geplaatst 26 juli 2015 (bewerkt) bedankt, dat ziet er veelbelovend uit! 26 juli 2015 bewerkt door eikenboom
eikenboom Geplaatst 26 juli 2015 Auteur Geplaatst 26 juli 2015 die werkt perfect, duurt wel even omdat alle cache listings in hun geheel moeten worden gedownload, maar hij doet precies wat ik wou. Bedankt voor de tip!
ML1 Geplaatst 28 juli 2015 Geplaatst 28 juli 2015 Maar als je GSAK al gebruikt, kijk dan ook eens naar de macro "SendImagestoGarmin".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden