Spring naar bijdragen

snah007

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe GPS gekocht, de Oregon 650t. Als ik nu pocket quiries probeer te laden via GSAK, dan worden de caches wel geladen in de GPS, Maar als we ze willen bekijken in de GPS bij geocaches, dan zijjn ze niet te zien. Ze staan echter wel in de GPS, want ze zijn we te zien op het kaartje. Wie weet hoe ik ze in de GPS kan zien onder het kopje "geocaches"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een nieuwe GPS gekocht, de Oregon 650t. Als ik nu pocket quiries probeer te laden via GSAK, dan worden de caches wel geladen in de GPS, Maar als we ze willen bekijken in de GPS bij geocaches, dan zijjn ze niet te zien. Ze staan echter wel in de GPS, want ze zijn we te zien op het kaartje. Wie weet hoe ik ze in de GPS kan zien onder het kopje "geocaches"?

 

Omdat de caches te ver weg zijn, zie je die niet. De waypoints zie je echter wel.

 

 

Je kunt deze truc proberen ( die werkt op mijn GPSMAP 64s ):

 

 

- Duw 2 keer op “Menu” ( = setup ), scroll naar "Satellite" en duw op "Enter"

 

- In het "Satellite" scherm, duw op "menu" en kies "Use Demo mode"

 

- Ga naar de "Waypoint manager”, scroll naar een ( willekeurig WP-type ) waypoint in de betreffende omgeving, duw op "Enter" en kies "Go"

 

- Bij de vraag "Do you want to simulate driving this route" kies je "Move to location"

 

- Ga nu naar "Geocaches" en nu moeten deze wel zichtbaar en te selecteren zijn.

 

 

Op deze wijze kan je ook de kaart voor die omgeving testen/controleren.

 

 

Ps1. Zet je GPS t.z.t. ook weer terug naar de normale mode.

 

Ps2. Mijn GPS staat ( mocht het nog niet duidelijk zijn ) 'op' Engels.

 

Ps3. Misschien kan je m.b.v. "Use Demo mode", ook naar een stad/dorp in de betreffende omgeving move'n en dan de Geocaches zien/selecteren.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een methode : zoek een waypoint in de buurt waar je heengaat en onthoud naam >

Op de GPS > tik op icoon geocaching > tik op drie lijntjes symbool rechts onder > tik op zoek nabij > tik op een waypoint >tik op drie lijntjes symbool rechts onder > tik op spelzoeken > voer je waypoint naam in > tik op vinkje rechtsonder en de lijst verschijnt van de ingevoerde gegevens rondom dat wp.

 

Het is ook mogelijk de straal waarin de cache's in de lijst staan te vergroten tot max 800 km

Via > stel in > kaart > geavanceerde instellingen > zoomniveaus > geocaches > en selecteer daar je zoomniveau max 800 km.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...